پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی سازمان امور مالیاتی گفت: در این بررسی مشخص شد 213 بلاگر و سلبریتی 2300 میلیارد تومان واریزی حساب داشتند.

وب‌گاه مشرق نیوز

شیر، مهم ترین ماده غذایی مورد نیاز بدن است که مصرف آن، علاوه بر بهبود سلامت جسم، بر سلامت روح و روان هم اثرگذار است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

باشگاه شارلروا بلژیک با انتشار بیانیه ای از انتقال قطعی علی قلی زاده هافبک ملی پوش ایرانی اش به باشگاه لخ پوزنان لهستان خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

اجاره آپارتمان نقلی در نیویورک تقریبا هشت برابر واحدی مشابه در تهران آب می‌خورد، اما در 153 شهر بزرگ دیگر دنیا می‌توان آپارتمانی یک‌خوابه پیدا کرد که اجاره اش از تهران ارزان‌تر است. اصفهان چهارصد و پنجاه و هشتمین شهر گرانقیمت برای مستاجران خانه‌های نقلی است و مشهد جایگاه 483 را مال خود کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی سازمان امور مالیاتی خاطر نشان کرد: از سلبریتی ها مالیات گرفته ایم و 515 بلاگر و سلبریتی را شناسایی کرده ایم، فقط 123 بلاگری کار تشخیص مالیات آنها در حال انجام است و این 123 نفر 2 هزار و 300 میلیارد تومان واریزی حساب آنها بوده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شک و تردید سهامداران نسبت به بازار سهام باعث شده تا با وجود پیش‌بینی اکثر کارشناسان مبنی بر وجود آینده‌ای روشن پیش‌روی این بازار، سرمایه‌گذاران خرد از ورود نقدینگی به این بازار دوری کنند که همین امر به مراتب در چند وقت گذشته منجر به بی‌رونقی معاملات بورس وکاهش ارزش معاملات این بازار شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در قانون بودجه مصوب شده سود سپرده اشخاص حقوقی مالیات اخذ شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیفون 13 پرو مکس با یک ترابایت حافظه ذخیره‌سازی در یکسری از موبایل‌فروشی‌ها و فروشگاه‌های آنلاین حدود 92 میلیون تومان فروخته می‌شود. درغیاب مدل‌های سری 14 اپل گران‌ترین گوشی فعلی در ایران است و ارزان‌ترین نسخه آیفون 13 پرو مکس که 128 گیگ فضای ذخیره‌سازی در اختیارتان می‌گذارد، 72 میلیون تومان فروخته می‌شود

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش کرد، ارزیابی دفتر مدیر اطلاعات ملی ایالات متحده که روز گذشته (دوشنبه) منتشر شد، مدعی شده است که ایران از سال 2020، به سمت افزایش ظرفیت خود برای تولید بمب اتم حرکت کرده است اما تاکنون اقدام به ساخت بمب اتم نکرده است.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: بخشی از جامعه پزشکی به دنبال استفاده از کارت به کارت یا پول نقد به جای کارتخوان است که برای تعدادی از آنها اخطاریه ارسال شده و بخش دیگر از پزشکان را از طریق حساب های مشکوک به تجاری، سامانه سوت زنی و بازرسی میدانی

خبرگزاری مهر

478 نماد بورسی هم اکنون قرمز هستند که به هیچ وجه شرایط خوبی نیست.

خبرگزاری تسنیم

برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی از جمله غلامرضا شریعتی، غلامعلی کوهساری، احمد جباری و حاجی‌دلیگانی مدعی وجود خطر بالقوه در برج‌های دوقلوی کیش شده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد برعزم خود و اعضای هیئت مدیره صندوق برای حل مشکلات بازنشستگان طبق ضوابط قانونی تاکید کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس انجمن مراکز اسقاط و بازیافت خودرو گفت: شکایت انجمن از شرکتی که به بهانه طرح جایگزینی خودرو از ثبت نام کنندگان پول دریافت کرده به دادگاه ارسال می‌شود و ایران خودرو هم به علت قرار دادن نشانی سایت این شرکت در وبگاه خود باید پاسخگو باشد.