پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

طبق نرخنامه جدید مصوب سازمان مدیریت میادین و میوه و تره‌بار قیمت تخم مرغ ارزان شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مرکز زلزله نگاری مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی گفت: زلزله صبح امروز شرق تهران گسل ایوانکی را فعال نکرده است.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه مطالب مندرج در بیانیه مشترک کشورهای شورای همکاری خلیج فارس و روسیه در خصوص جزایر سه گانه ایرانی را مردود دانست

وب‌گاه عرشه آنلاین

نان تازه طعم دلچسب‌تری دارد، اما بیشتر افراد به‌دلیل مشغله‌های مختلف مقدار بیشتری نان را خریداری و در فریزر نگه می‌دارند. این تصمیم شاید سهولت در مصرف داشته باشد، اما انتخاب صحیح تغذیه نخواهد بود.

خبرگزاری مهر

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در توضیحاتی درباره نظام فعلی مالیات ستانی در کشور گفت: سود سپرده اشخاص حقیقی در بانک‌ها هم مشمول مالیات می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

درحالی وزیر اقتصاد مجددا بر پیشنهادی که سبب تشدید کسری منابع یارانه‌ها می‌شود تاکید کرده که انتظار میرفت به دلیل افزایش قیمت کالاهای اساسی دولت نسبت به افزایش یارانه تمام دهک‌ها اقدام کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مادری جوان داخل یکی از اتاق‌ها بستری و تحت درمان است که 10 تیرماه با حال وخیم به بیمارستان منتقل شد و حالا حال او بهبود پیدا کرده و هوشیاری‌اش نسبت به روزهای اول بالا رفته است.

وب‌گاه الف

یک کارشناس مسکن گفت: در هفته‌های اخیر قیمت آپارتمان‌های بزرگ متراژ کاهش بیشتری را در مقایسه با واحدهای کوچک تجربه کرده است. در حال حاضر مشتری در بازار مسکن نیست و این بازار در رکود به سر می‌برد. دولت باید در این وضعیت تلاش کند تولید مسکن افزایش یابد تا از جهش آتی قیمت‌ها جلوگیری شود.

خبرگزاری ایرنا

پردیس - ایرنا - معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: برابر تعهدی که در رابطه با تکمیل طرح‌های مسکن‌های مهر در شهر پردیس به مردم داده بودیم، تمام طرح‌های مسکن مهر پردیس در تابستان امسال تعیین تکلیف می‌شود.

خبرگزاری مهر

سخنگوی سازمان امور مالیاتی از تلاش برای مالیات ستانی از سلبریتی ها و بلاگرها خبر داد و گفت: در این بررسی مشخص شد 213 بلاگر و سلبریتی 2 هزار و 300 میلیارد تومان واریزی حساب داشتند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده کارگران در شورای عالی کار می‌گوید: بر این اساس، ما درخواست بازنگری در مزد را در شورای عالی کار ارائه کرده‌ایم و این مسیر را دنبال می‌کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادآنلاین نوشت: بانک انگلیسی پیش‌بینی کرد قیمت بیت‌کوین تا پایان سال 2024 به 120 هزار دلار برسد.

وب‌گاه فرارو

سخنگوی سازمان امور مالیاتی از تلاش برای مالیات ستانی از سلبریتی‌ها و بلاگر‌ها خبر داد و گفت: در این بررسی مشخص شد 213 بلاگر و سلبریتی 2300 میلیارد تومان واریزی حساب داشتند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مکانسیم ماشه یا عدم لغو تحریم های موشکی ایران، جدی ترین بحران پیش روی ایران و اروپا است. ا

وب‌گاه عرشه آنلاین

رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش طی حکمی «اعظم گودرزی» زا به عنوان «مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی» منصوب کرد.