پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه منیبان

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، از آغاز پرداخت وام سفر به بازنشستگان کشوری خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

چرا قرارداد 27 میلیاردی نکونام با استقلال هنوز رسمی نشده است؟

وب‌گاه خبر آنلاین

دنیای اقتصاد نوشت: بررسی سطوح فعلی قیمت‌های پیشنهادی مسکن در مناطق متوسط شهر تهران نشان می‌دهد خرید یک واحد نقلی در این مناطق به بودجه‌ای بین 3 تا 4 میلیارد تومان نیاز دارد و در این بین یک زوج با فرض اینکه درآمد قابل توجهی داشته باشند و از عهده اقساط وام مسکن زوجین بربیایند باز هم باید دست‌کم بیش از دو برابر مبلغ وام را به آن بیفزایند تا امکان ورود به بازار مسکن و آغاز فاز جست‌وجو را...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، وزارت امور اقتصادی و دارایی در پاسخ به گزارش روز 12 تیر ماه روزنامه کاروکارگر با عنوان «بیش از 20 مورد مالیات و هزینه جدید به سبد زندگی مردم تحمیل کرده‌اند» و روزنامه اعتماد با عنوان «با وجود وعده ها، سفره مردم از تحریر‌ها جدا نشد / 20 مالیات جدید برای خانوار‌های ایرانی» توضیح داد: نظام‌مند شدن درآمد‌های مالیاتی با تکیه بر شناسایی فراریان مالیاتی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

برخی از کشورهایی که به عنوان برترین کشورها در حوزه فرهنگ و آموزش شناخته می‌شوند، در زیر آورده شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هم میهن در مطلبی به مقایسه وضعیت برخی نقاط جنگی ایران وعراق پرداخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

با وجود اظهارات مسئولان اتحادیه‌های صنفی دامداران مبنی بر رشد تولید، افزایش عرضه و افت قیمت دام زنده در ماه‌های اخیر، قیمت گوشت در حال افزایش است و ظرف یک‌ماه اخیر گوشت گوسفندی 35 تا 40 هزار تومان گرا‌ن‌تر شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قیمت آپارتمان در شمال شرق پایتخت را می توانید در جدول زیر ببینید.

وب‌گاه فرارو

حشدالشعبی نیرویی نظامی با جمعیتی حدود 150 هزار نفر است که از سال 2014 با هدف مبارزه با داعش شکل گرفت. این نیرو از حدود 40گروه مختلف تشکیل شده که عمدتاً گروه‌های مسلح شیعه هستند، اما برخی گروه‌های سنی‌مذهب و مسیحی و ایزدی نیز در آن حضور دارند. حشدالشعبی با تصویب پارلمان عراق در سال 2016 یکی از نیرو‌های نظامی عراق شد و زیرنظر فرماندهی کل نیرو‌های مسلح قرار گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به دنبال انتشار خبری با عنوان حقوق 170 میلیون تومانی مدیرعامل شرکت لیزینگ ملت، روابط عمومی بانک ملت، به این خبر واکنش نشان داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رسیدگی به این پرونده به دنبال انتقال پیکر نیمه جان پسر جوانی به نام پیام به بیمارستانی در شهریار آغاز شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بی بی سی در گزارشی مدعی شدگارد ساحلی اندونزی از توقیف یک نفتکش با پرچم ایران در آب‌های این کشور خبر داده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون میراث فرهنگی گردشگری گفت: اولین جشنواره چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی در یزد برگزار شد و امسال این جشنواره به میزبانی قزوین برگزار خواهد شد.