پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معامله‌گران معتقدند در قیمت دلار امروز سه شنبه 20 تیر ماه می‌تواند بین حمایت و مقاومت 49 هزار و 800 تومان تا 50 هزار و 200 تومان معامله شود. اگر قیمت از مقاومت خارج شود مقاومت مهم بعدی 50 هزار و 500 تومان خواهد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران در ارتباط با برگزاری رویداد بزرگ در دوشنبه هفته آینده توضیح داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد بر عزم خود و اعضای هیئت مدیره صندوق برای حل مشکلات بازنشستگان طبق ضوابط قانونی تاکید کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

می‌گفتند میزان مشارکت مصححین پایین است و در تصحیح برگه‌ها دقت کافی ندارند چراکه حق الزحمه‌ها را دیر می‌دهند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 46 سنت معادل 0.59 درصد افزایش به 78 دلار و 15 سنت رسید.

خبرگزاری تسنیم

8987 مدرسه نیمه‌تمام در کشور وجود دارد که برخی از آنها بیش از 6 سال است، نیمه‌تمام مانده‌اند، تکمیل ساخت آنها به اضافه حذف 30 هزار کلاس درس تخریبی نیازمند تخصیص اعتبار است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

میزان ارزش لاشه خودروهای فرسوده در سال 1402 را اعلام کرد.

خبرگزاری مهر

بهمن موتور، زمانبندی تکمیل وجه مشتریان خود در سامانه یکپارچه فروش خودرو را اعلام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

افزایش شدید قیمت کنسرو تن ماهی به یکی از داغ‌ترین اخبار حوزه موادغذایی در یکی، دوماه اخیر تبدیل شده است.

وب‌گاه منیبان

قیمت دلار در معاملات پشت خطی دیشب در حدود 48هزارو 750 تومان بود. عده‌ای از فعالان بازار می‌گفتند در صورتی که در روز جاری پایین مرز حمایتی یاد شده تثبیت دهد احتمال عقب نشینی سکه به ابتدای مرز 28 میلیون تومان محتمل خواهد بود.

خبرگزاری دانشجو

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: به تازگی گزارشی در یکی از جلسات هیئت وزیران از پیشرفت و نیز تخلفات برخی دستگاه‌ها در مورد صدور برخط مجوز‌ها مطرح شد که با تذکر بسیار جدی رئیس‌جمهور مواجه شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بیمه‌های تکمیلی صندوق بازنشستگی کشور نسبت به سال گذشته حدود 50 درصد افزایش پوشش داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به نظر می‌رسد صرافی رمزارز آمریکایی بیترکس در برابر بازگردانی دارایی‌های ایرانی‌ها و افرادی که اقدام حقوقی نکرده‌اند و پرداخت خسارات احتمالی به آنها مقاومت می‌کند تا بخشی از کسری بودجه و جرایم دادگاهی خود را از چنین منابعی تامین کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

دنیای اقتصاد نوشت: سقف وام مسکن در تهران برای زوجین با احتساب جعاله به 960 میلیون تومان رسیده است اما همچنان تکافوی لازم برای خرید مسکن توسط خانه اولی‌ها را ندارد.

وب‌گاه 55 آنلاین

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد بر عزم خود و اعضای هیئت مدیره صندوق برای حل مشکلات بازنشستگان طبق ضوابط قانونی تأکید کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ارگان مطبوعاتی دولت در باره ابطال حکم انتصاب رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور از طرف دیوان عدالت اداری نوشت: شواهدی هم وجود دارد که شائبه سیاسی بودن این رأی را پررنگ می‌کند. از جمله این نشانه‌ها، نحوه استدلال و اظهارات یکی از قضات دیوان هنگام بررسی این مسأله است.