پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده یگان زیردریایی و رئیس بخش بسیج نظامی ارتش روسیه در شهر جنوبی کراسنودار با شلیک یک فرد مسلح کشته شد.

خبرگزاری دانشجو

یزدان، عضو هیئت مدیره شرکت دانش بنیان بصیر در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو درباره پلنتفرم دانش بنیان گفت: ما در حوزه پیام رسان امن سازمانی محصولی را ارائه دادیم. با این پیام رسان انتقال چت متنی، صوتی، تصویری و ویدیو کنفرانس در فضای امن برای کارفرما در دسترس است. به گفته وی این پلتفرم تنها بر روی پایگاه داده سازمانی نصب می‌شود و باعث می‌شود در بستری امن پیام و اطلاعات را...

وب‌گاه منیبان

رییس پیشین بانک مرکزی از رانت چند نرخی بودن ارز انتقاد کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وب‌گاه عرشه آنلاین

سردار آزمون در برنامه فوتبال برتر در گفت‌وگو با میثاقی مجری این برنامه درخصوص فعالیت علیرضا بیرانوند در فضای مجازی دست به افشاگری زد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بررسی‌ها نشان می‌دهد که همزمان با عقب نشینی نرخ دلار و سکه فاصله ارزش ذاتی و قیمت نقدی سکه در بازار تا حدودی کم شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مجموعه «کودکی نامداران» (نامداران یک‌صد سال سال اخیر ایران) در قالب 10 عنوان کتاب به شیوه اول شخص و از زبان شخصیت اصلی به کودکی چهره‌های نامدار ایرانی در حوزه‌های مختلف می‌پردازد. این کتاب به قلم پرویز امینی و تصویرگری پروانه نعمتی، مناسب گروه سنی بالای 12 سال (نونهال) است. مجموعه «کودکی نامدراران»...

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت: هر گونه پول بدهی ایران به حساب‌های محدود شده‌ای منتقل می‌شود تا تنها برای خریداری کالاهایی مانند غذا و دارو استفاده شود که مشمول تحریم نمی‌شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مهاباد گفت: متهم «پیمان مام‌احمدی گلوانی» که به اتهام کلاهبرداری در این شهرستان بازداشت شده بود، به علت بیماری در یکی از مراکز درمانی شهر ارومیه فوت کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

با وجود دستور صریح رئیس‌جمهور به وزرا برای پاسخ سریع به ابهامات، هنوز 3 وزیر عضو شورای‌عالی نظارت بر اتاق بازرگانی درمورد ابهامات انتخابات 28 خرداد ساکت و منفعل هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

صبح امروز زمین لرزه 3.6 ریشتری در استان تهران به وقوع پیوست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.9 درصد افزایش به 1929 دلار و 1 سنت رسید.