پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه عرشه آنلاین

ارتش اسرائیل از یک رزمایش مشترک دیگر با ارتش ایالات متحده آمریکا خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت گندم امروز هم همانگونه که انتظار می‌رفت تغییری نکرد. شواهد نشان می‌دهد که دولت تنها قصد دارد مابه‌التفاوت 11500 و 15 هزار تومان را به گندمکاران پرداخت کند. در حالی که این قیمت مورد قبول آنها نیست.

وب‌گاه عصر ایران

محمد مهاجری: شاید اگر مسوولان دولت برخلاف توصیه رییس‌جمهور، حرف نزنند، وعده ندهند، توجیه نکنند، سکوت پیشه سازند و کمتر روی اعصاب مردم یورتمه بروند، اینقدر از چشم خلق نیفتند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

موی مقتول می‌گوید: سه سال بود که پدرش نمی‌گذاشت به مدرسه برود

وب‌گاه منیبان

نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس از به مشکل خوردن صدور احکام بازنشستگی برای معلمان بازنشسته به علت پرداخت نشدن سهم صندوق بازنشستگی از معوقات سال 1400 انتقاد کرد.

خبرگزاری تسنیم

در حالی که صنایع پتروشیمی از امتیاز مهم بازگشت ارز صادراتی با دلار 38 هزار تومانی بهره می برند این موضوع تا کنون کمتر در رسانه ها مورد توجه قرار گرفته است.

وب‌گاه عصر ایران

وام های جدید مسکن با وجود بهبود نسبی سقف همچنان به کار خانه اولی‌ها نمی‌آید و دست این گروه که باید هدف اصلی سیاستگذار برای وام دهی تلقی شوند، از تسهیلات 960 میلیون تومانی خالی خواهد ماند چراکه استطاعت پرداخت اقساط آن را ندارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بانک انگلیسی پیش‌بینی کرد قیمت بیت‌کوین تا پایان سال 2024 به 120 هزار دلار برسد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مهاجری در یادداشتی نوشت: شاید اگر مسوولان دولتی برخلاف توصیه رییس‌جمهور، حرف نزنند، وعده ندهند، توجیه نکنند، سکوت پیشه سازند و کمتر روی اعصاب مردم یورتمه بروند، اینقدر از چشم خلق نیفتند.

وب‌گاه الف

همزمان با عید سعید غدیر، بانک صادرات ایران با برگزاری جشنواره «پیوند علوی و ایران قوی» در منطقه محروم لوداب استان کهگیلویه و بویراحمد، به تعدادی از نوعروسان این منطقه جهیزیه اهدا کرد.

خبرگزاری تسنیم

مرکز پژوهش‌های مجلس بر ضرورت توجه بیشتر به نقش کلیدی برخی دستگاه‌ها در نظام علم و فناوری کشور، از جمله جهاد دانشگاهی در برنامه هفتم توسعه تاکید کرد.

خبرگزاری دانشجو

عبدالجلال ایری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، با اشاره به اقدامات دولت برای افزایش تولید مسکن اظهار کرد: با توجه به پیگیری‌های مجلس از دولت متاسفانه تاکنون وعده ساخت 4 میلیون مسکن در چهار سال محقق نشده، برنامه دولت برای تولید مسکن ساخت سالانه 1 میلیون بوده که در حال حاضر از برنامه خود عقب است. ایری درخصوص علت کندی پروژه‌های ساخت...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس با اُفت 353 واحدی در ارتفاع 2 میلیون و 158 هزار و 180 واحدی قرار گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

قیمت دلار در معاملات پشت خطی دیشب در حدود 48هزارو 750 تومان بود. عده ای از فعالان بازار می گفتند در صورتی که در روز جاری پایین مرز حمایتی یاد شده تثبیت دهد احتمال عقب نشینی سکه به ابتدای مرز 28میلیون تومان محتمل خواهد بود.