پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه مشرق نیوز

بازار خودرو پس از مدت‌ها دیروز با خبری محرک تحت عنوان اعلام قیمت خودروهای مونتاژی توسط شورای رقابت مواجه شد. این خبر منجر به نوسان در قیمت برخی خودروها شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت‌نیوز نوشت: بازار خودرو پس از مدت‌ها دیروز با خبری محرک با عنوان اعلام قیمت خودروهای مونتاژی توسط شورای رقابت مواجه شد. این خبر منجر به نوسان در قیمت برخی خودروها شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

لیست بزرگسالان 19 نفره شده است. این یعنی کاهش 2 سهمیه نسبت به فصل گذشته. اما برای پرسپولیس این تنها دردسر نیست و با حذف لیست زیر 25 ساله‌ها، سه سهمیه دیگر نیز روی هوا رفته است و محمد عمری، مهدی عبدی و وحد حنانوف نیز در لیست بزرگسالان حاضر شده‌اند.

خبرگزاری مهر

شاخص کل بورس امروز هم مانند دو روز قبل وضعیت ریزشی دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرد جوانی که که در اقدامی جنون‌آمیز به زن‌برادر همسر خود تجاوز کرده و او و شوهرش را کشته بود، اعدام شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر اقتصاد با تاکید بر اینکه مالیات بر سوداگری تنها مشمول یک تا دو درصد آن هم سفته بازان و سوداگران می‌شود، اظهار داشت: دولت مردمی قطعاً به سراغ این افراد خواهد رفت تا 80 میلیون نفر دیگری که اساساً در عمل مشمول این مالیات نخواهند شد، بتوانند از یک زندگی توأم با آرامش و عدالت مالیاتی برخوردار شوند.

خبرگزاری تسنیم

نماینده مردم ساوه در مجلس با اشاره به حذف تمام معافیت های مالیاتی در برنامه هفتم، گفت: اگر این بند به تصویب برسد تمام اعتبارات مالیاتی در نظر گرفته شده در قانون جهش تولید دانش بنیان هم حذف می شود و مجلس با این موضوع مخالف است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک عدد هویج را رنده و با یک قاشق غذاخوری آب لیموترش مخلوط کنید و روی پوست‌تان بگذارید. حدود 10 دقیقه صبر کنید سپس پوست‌تان را شست‌وشو دهید. این ماسک نیز طراوت خاصی به پوست‌تان می‌بخشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مطهری‌نیا اعلام کرد: برای اولین بار در بازار سرمایه، قراراداد آتی صندوق‌های قابل معامله (ETF) سهامی، از روز چهارشنبه 21 تیرماه در بورس اوراق بهادار تهران راه‌اندازی خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش جزئیات آموزش زبان چینی در مدارس را ارائه کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از تایید نهایی بیش از 11 هزار نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در جنوب غرب استان خبر داد.

وب‌گاه منیبان

بررسی‌ها نشان می‌دهد که در معاملات پشت خطی دیشب هم کمتر کسی تمایل داشت در موقعیت خرید و فروش سکه امامی قرار بگیرد. به نظر می‌رسد ترس از نوسانات کاهشی قیمت دلار باعث شده که برخی از سکه بازان هم با شک و احتیاط دست به معامله بزنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد بر عزم خود و اعضای هیئت مدیره صندوق برای حل مشکلات بازنشستگان طبق ضوابط قانونی تاکید کرد.

وب‌گاه الف

وزیر اقتصاد در رابطه با تعداد افرادی که فرار مالیاتی سنگین داشتند گفت: 176 هزار نفر شناسایی شدند که 700 هزار میلیارد تومان گردش مالی داشتند بدون اینکه یکبار به اندازه یک کارگر یا کارمند مالیات پرداخت کنند.

وب‌گاه عصر ایران

قیمت جدید محصولات گروه بهمن موتور از سوی این شرکت اعلام شد.