پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت فروش دلار آمریکا در صرافی بانک ملی ایران 41,258 (چهل و یک هزار و دویست و پنجاه و هشت تومان) اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات حکم صادرشده برای توماج صالحی اعلام شد.

وب‌گاه عصر ایران

13 شغل معاف از کارمزد کارتخوان‌ها توسط بانک مرکزی اعلام شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین در خصوص اثرات اقتصادی عضویت ایران در سازمان شانگهای گفت: در سال 2035 از 10 اقتصاد بزرگ دنیا 5 اقتصاد، آسیایی خواهند بود اما نباید به دنبال منافع آنی و فوری مانند کاهش قیمت دلار در اثر پیوستن به این سازمان باشیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: وزیر اقتصاد در رابطه با تعداد افرادی که فرار مالیاتی سنگین داشتند گفت: 176 هزار نفر شناسایی شدند که 700 هزار میلیارد تومان گردش مالی داشتند بدون اینکه یکبار به اندازه یک کارگر یا کارمند مالیات پرداخت کنند.

وب‌گاه فرارو

آووکادو به طور کلی در گروه میوه‌ها قرار می‌گیرد و در هر 100 گرم از آن، فقط 1.4 گرم قند وجود دارد. اگرچه آووکادو‌ها مقدار نسبتاً زیادی چربی دارند، اما این‌ها اسید‌های چرب غیراشباع هستند. ویتامین‌های A، E و B 6 نیز در آووکادو یافت می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

وزیر اقتصاد: 800 کد ملی پیدا کردیم برای افراد زیر 5 سال که تراکنش‌های میلیاردی داشتند. 1100 کد ملی نیز برای اشخاص 5 تا 10 سال داشتیم که تراکنش‌های بالای میلیارد در طول سال داشتند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد گفت: با پیگیری‌های مستمر مجموعه صندوق توانستیم مجوز فروش برخی از اموال غیرمولد را از مراجع ذیربط دریافت کنیم تا از محل منابع آن معوقات بازنشستگان را در آینده نزدیک پرداخت کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس گزارش سازمان جهانی بهداشت، 40 درصد زنان و حداقل 10 درصد مردان به دلیل دریافت نامناسب و کمبود کلیسم در خطر پوکی استخوان قرار دارند، مطالعات در ایران نیز نشان می‌دهد بیش از 50 درصد مردم کمبود دریافت کلسیم مورد نیاز دارند و مصرف ناکافی کلسیم و لبنیات به عنوان مهمترین منبع دریافت این ماده ضروری است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رای پرونده توماج صالحی، خواننده بازداشتی در جریان اعتراضات ایران صادر و او از بابت اتهام «افساد فی الارض» به 6 سال و 3 ماه حبس محکوم شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، هیات وزیران در جلسه 1402/3/10 به پیشنهاد وزارتخانه‌های نفت، نیرو و سازمان برنامه و بودجه کشور و سازمان ملی استاندارد ایران، الگوی مصرف بهینه گاز خانگی برای اقلیم‌های مختلف کشور را تصویب کرد. در تصویر 1، مصوبه جدید هیئت دولت برای تعرفه‌گذاری گاز خانگی آورده شده است. طبق مصوبه دولت، تعرفه گاز هر پله مصرف نسبت به سال گذشته هیچ تغییری نکرده است، ولی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات تغییر ساعت کاری ادارات، بانک‌ها و دستگاه‌های دولتی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خاندوزی گفت: 800 کد ملی برای افراد زیر 5 سال پیدا کردیم که تراکنش‌های میلیاردی داشتند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سوء‌استفاده فرصت طلبان از بیکاری جوانان گلستانی و اجیر کردن آن‌ها برای زنده گیری پرندگان شکاری مانند بحری و بالابان و در نهایت قاچاق پرنده‌های حمایت شده به آن سوی خلیج فارس سبب شکل گیری چالش‌های زیست محیطی و البته بهداشتی متعددی شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رای پرونده توماج صالحی، خواننده بازداشتی در جریان اعتراضات ایران صادر و او از بابت اتهام «افساد فی الارض» به 6 سال و 3 ماه حبس محکوم شد.