پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه عرشه آنلاین

سامانه «جستجوی شغلی» جایگزین سامانه «ثبت‌نام افراد بیکار و جویای کار تحت پوشش بهزیستی» شده است و در حال حاضر سامانه «جستجوی شغل» وزارت رفاه تنها درگاه معتبرِ مورد قبول سازمان بهزیستی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معامله‌گران معتقدند که قیمت دلار امروز دوشنبه 19 تیر ماه می‌تواند بین حمایت و مقاومت 49 هزار و 800 تومان تا 50 هزار و 200 تومان معامله شود. اگر قیمت از مقاومت خارج شود مقاومت مهم بعدی 50 هزار و 500 تومان خواهد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پخش شدن عکس فوتوشاپی عروس جوان در گروه خانوادگی موجب عصبانیت شدید آقای داماد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: انتخاب یک زبان خارجی اجباری اما نوع زبان آن انتخابی است. عنوان زبان خارجی نیز می‌تواند تغییر کند. پیش‌تر زبان انگلیسی، فرانسه، آلمانی و ایتالیایی بود و الان زبان عربی و چینی اضافه شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شهربازی ناژوان تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به نظر می‌رسد وضعیت برای حمید سجادی در بدنه دولت، چندان مساعد نباشد. او زیر ذره‌بین رفته و همین موضوع وزارتخانه‌اش را آسیب‌پذیر می‌کند؛ چنان‌که هربار شایعه استعفایش به گوش می‌رسد، کسی چندان تعجبی نمی‌کند تا اینکه دوباره با یک بیانیه این شایعات تکذیب شوند.

وب‌گاه ورزش سه

هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ساحلی شب گذشته با انجام 5 بازی به پایان رسید و گلساپوش یزد به صدرنشینی خود ادامه داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

کارشناسان اقتصادی هشدار می‌دهند که اظهارات غیرمستند فعالان سیاسی درباره افزایش تورم، خود عامل افزایش انتظارات تورمی در کشور است.

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصاد 100 نوشت: مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد بر عزم خود و اعضای هیئت مدیره صندوق برای حل مشکلات بازنشستگان طبق ضوابط قانونی تاکید کرد.

خبرگزاری مهر

دولت سیزدهم در حالی مکلف به ساخت 4 میلیون مسکن در طول دوره فعالیت 4 ساله خود بوده است که همچنان وعده عمل به این وظیفه را می‌دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا به نقل از «وب ام دی» نوشت: متخصصان و کارشناسان تغذیه و سلامت همواره افراد را به مصرف مقادیر کافی از انواع میوه و سبزی ترغیب می‌کنند با این حال اگرچه میوه‌هایی مانند موز، سیب و گلابی مقادیر قابل توجهی از ویتامین‌ها، فیبر و مواد مغذی را به بدن ما می‌رسانند اما قند زیادی نیز در این میوه‌ها موجود است.

خبرگزاری تسنیم

کاهش ارزش معاملات در بازار سرمایه، نشان از ادامه وضعیت رکودی این بازار در روزهای آینده دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اخبار بازار خودرو دومینووار چیده شده‌اند تا تحت هیچ شرایطی اجازه ندهند که روند صعودی قیمت خودرو به این بازار بازگردد.

وب‌گاه گسترش

وزیر اقتصاد درباره فرار مالیاتی گفت: دامادی به نام مادر همسرش پرونده‌های مختلف مالیاتی ایجاد کرده بود.176 هزار نفر شناسایی شدند که 700 هزار میلیارد تومان گردش مالی داشتند بدون اینکه یکبار به اندازه یک کارگر یا کارمند مالیات و حقوق کشور را بپردازند و حتی اسمی از این افراد نبود. 1100 کد ملی نیز برای اشخاص 5 تا 10 سال داشتیم که تراکنش‌های بالای میلیارد در طول سال داشتند

وب‌گاه مشرق نیوز

پول وسیله مبادله کالاست ارزش آن در منطق اقتصاداسلامی تغییر نمی‌کند اما دراقتصاد مبتنی بر مکانیسم بازار، قیمت کالا متأثر ازنرخ تورم یا براساس نقطه تعادلی که از برخورد عرضه وتقاضا شکل می گیرد.