چهارشنبه 2 خرداد 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

تحلیلگران مسائل بین‌الملل معتقدند توقیف دو نفتکش یونانی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اقدامی در جهت حفظ منافع ملی کشور بود.

دور جدید اردوی آماده‌سازی تیم هندبال نوجوانان دختر ایران برگزار می‌شود.

مربی و بازیکنان تیم والیبال نوجوانان دختر ایران بعد از پیروزی مقابل ازبکستان صحبت کردند.

آیین تعویض پرچم و پوش ضریح حرم مطهر ثامن الحجج (ع) همزمان با سالروز ولادت آن حضرت انجام شد.

امام جمعه چرداول گفت: روند اجرای طرح ملی مسکن در ایلام به کندی پیش می رود.

شهید قلی زاده نمونه ای از جوانانی است که تربیت یافته مکتب انقلاب اسلامی هستند.

با برگزاری انتخابات سوارکاری بدون نماینده وزارت ورزش، خلیلی با اکثریت آرا رئیس فدراسیون شد.

تصاویری از حال و هوای کربلای معلی در شب میلاد امام رضا (ع) را مشاهده می کنید.

رسانه‌های عبری خبر دادند که یک نیروی پلیس این رژیم پس از زیر گرفته شدن با خودرو کشته شده است.

علی حسین کرد زنگنه گفت: شبکه زیرساختی آب و فاضلاب باغملک نیز با قدمت 30 ساله نیازمند یک بازنگری اساسی می باشد چرا که به شدت فرسوده است و در طی این سال ها با افزایش دوبرابری جمعیت بازسازی و توسعه پیدا نکرده است

حجت‌الاسلام شاهرخی گفت: مصوبات سفر رئیس جمهور در حوزه صنعت و معدن باید با سرعت بیشتری پیگیری شود.

بهروز شعیبی در ششمین فیلم بلند خود با لحنی آرام همراه با موسیقی فولکور خراسان بیننده «بدون قرار قبلی» را به یک سرخوشی دوست داشتنی میهمان می‌کند که بدون شک این حال خوش تا مدت‌ها همراه تماشاگر باقی خواهد ماند.

مریم السادات سجادی گفت: بازارچه دائمی صنایع دستی یکی از مهمترین مشکلات هنرمندان و هنرجویان صنایع دستی در استان است زیرا مکان واحدی برای عرضه آثارشان ندارند.

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور صبح امروز (شنبه) پیرو سفر همتای ونزوئلایی خود به ایران و با استقبال رسمی در مجموعه سعدآباد، با نیکولاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا دیدار و گفتگو کرد.

اتوبوس خبر در چهارمین سفر خود خبرنگاران را به بافت تاریخی برد تا از نزدیک در جریان پروژه های احداث شده یا در دست احداث قرار گیرند.

ایران به تلاش های چندوجهی دشمن پاسخ های خردمندانه می دهد، ایران در زمانی که مذاکره می کند و باب مذاکره را برای خود همیشه باز نگه داشته است می تواند پاسخ دندان شکنی نیز به اقدامات دشمن بدهد. یر واقع استراتژی چندوجهی ایران مانع رسیدن دشمن به اهدافش شده است و با خرد بی نظیری که سرمنشا آن رهبری خردمندانه رهبر انقلاب است توانسته پاسخ ها را به بهترین شکل بدهد.