یک‌شنبه 10 تیر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

روزی که زدند و در رفتند یادشان نبود که دوران بزن و در رو تمام شده است، جمهوری اسلامی ایران تهدیدات دشمنان را در هر سطحی که باشد تبدیل به فرصت می‌کند، و در سطحی بالاتر برای دشمنان هزینه ایجاد می‌کند و دنیا امروز نظاره‌گر «ایران قوی» است.

این روزها ایجاد اشتغال پایدار در هرمزگان تبدیل به سوژه ای برای سخنرانی ها و تیربون های مختلف مسئولان شده و هر مسئولی با دادن وعده هایی از ایجاد اشتغال پایدار برای بومیان هرمزگان سخن می گوید؛ وعده هایی که در دولت یازدهم و دوازدهم مردم به آن امیدی نداشته و به تدبیر مسئولان بدبین شده اند؛ اما در دولت سیزدهم که به وعده های صادق شهرت دارد نور امیدی در میان مردم هرمزگان منور شده که با ایجاد...

اجتماع بزرگ زیر سایه خورشید با حضور انبوه عاشقانه مردم ولایتمدار یزد در امامزاده سید محمد جعفر یزد برگزارشد.

طی روزهای اخیر حمله پهبادی به خودروهای موساد، توقیف کشتی یونانی و هک سامانه های رژیم صهیونیستی نشان داد جمهوری اسلامی قدرتمندتر از هر زمان دیگری، اقدامات خصمانه آنها را پاسخ داده و از مواضعش عقب نشینی نمی کند.

منابع خبری بامداد جمعه گزارش دادند نیروهای ائتلاف سعودی در 24 ساعت گذشته 101 بار آتش‌بس یمن را نقض کردند.

وزیر آموزش و پرورش گفت: تمام مدرسه های کپری و کانکسی در مناطق محروم وکمتربرخوردار کشورکه تعداد دانش آموزان در آن زیاد باشد، جمع آوری می‌شود.

نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین توئیت طعنه آمیزی را درباره قطعنامه ضدایرانی شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی منتشر کرد.

انگلیس، فرانسه و آلمان در بیانیه جدیدی از ایران خواسته‌اند اجرای پروتکل الحاقی را از سر بگیرد.

منابع خبری پنجشنبه شب گزارش داند، طی درگیری میان جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیست در کرانه باختری، دست‌کم چهار فلسطینی به ضرب گلوله زخمی شدند.

منابع خبری از تیراندازی در ایالت مریلند آمریکا که منجر به کشته و زخمی شدن چند نفر شده است خبر دادند.

کمیته روابط خارجی مجلس سنای آمریکا طرحی را موسوم به «متوقف کردن پهپادهای ایران» تصویب کرد.

قهرمان کشتی جام تختی گفت: اردو دعوت شوم که می‌روم آنجا تمریناتم را دنبال می‌کنم، دعوت هم نشوم، خودم تمرین می‌کنم.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران گفت: بدون شک فعال کردن صنعت گردشگری در چهارمحال و بختیاری می‌تواند به ایجاد اشتغال کمک کند، در این صنعت باید سرمایه‌گذاری شود.

باشگاه استقلال در مورد چگونگی انتخاب سرمربی آینده این تیم توضیحاتی را ارائه داد.

محمدرضا اسلامی 19 بازیکن را به دور دوم تمرینات تیم ملی «ایران نوین» دعوت کرد.

یک روز پس از صدور قطعنامه ضد ایرانی در شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی این نهاد بین‌المللی در گزارشی مدعی به کارگیری اقدامات جبرانی جدیدی از سوی تهران شده است.