پنج‌شنبه 7 تیر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

نفرات راه‌یافته به دیدارهای فینال و رده‌بندی کشتی آزاد جام بین‌المللی جهان‌پهلوان غلام‌رضا تختی مشخص شدند.

وزیر بهداشت با بیان اینکه ایران یکی از موفق‌ترین کشورها در مقابله با کرونا بوده است، گفت: کرونا تا سال‌ها وجود خواهد داشت، اما امیدواریم که از حالت همه‌گیری خارج شود.

ائمه جمعه لرستان با اشاره به اینکه سرود سلام فرمانده بیعتی با امام عصر (عج) و مقام معظم رهبری است، گفتند: باید اقتصاد را مقاوم کنیم چراکه این همان نسخه شفابخش است.

نظافتی المشیری گفت: تعجب میکنم از اینکه مدیر شهرک ساحلی میگوید من توان تأمین نیروی ناجی غریق را برای سه ماهه تابستان ندارم ولی ورودی‌های سنگین را از مسافرین و گردشگران دریافت می‌کند.

حسن علیدادی سلیمانی با اشاره به اینکه در طول تاریخ با کمال تاسف هواپرستان بارها به ساحت ائمه هتک حرمت کردند اما بصیرت مردم است که این توطئه دشمن را خنثی کرده است، گفت: بیانات رهبر انقلاب در سالگرد رحلت امام خمینی (ره) بسیار راهبردی بود.

سعید کهنسال گفت: اگر امروز مراسمی به یاد شهدا، امام راحل و سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می کنیم این نشان دهنده علاقه مردم به شهید و شهادت است و این انسجام و یکپارچگی دشمن را نا امید می کند.

امامان جمعه شهرستانهای خراسان رضوی در خطبه های نماز جمعه امروز خود به تبیین ویژگیهای مسوولان مردمی، درخواست تکمیل طرح راه آهن سبزوار و صرفه جویی در مصرف برق پرداختند.

علی طالبی گفت: در سفر ریاست جمهوری 130 میلیارد تومان برای آسفالت جاده‌های شهرستان میاندورود در مدت سه سال اختصاص داده شد تا چهره شهرستان را تغییر دهیم.

هفته گذشته شاهد اتفاقاتی بودیم که اقتدار جمهوری اسلامی ایران را بار دیگر به جهانیان نشان داد و هشداری شد برای تمام بدخواهانی که در فکر اقدامات خبیثانه بر علیه مردم ایران هستند.

هیچ واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی گچساران احداث نشده است که برخی سودجو بخواهند در این شرایط بیکاری جوانان و مشکلات اقتصادی، واحدها را تنها برای منفعت خودشان رهن و اجاره دهند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با اشاره به صدور قطعنامه علیه ایران گفت: جمهوری اسلامی به دنبال استقلال و منافع ملت و کشور است و به هیچ عنوان زیر بار زورگویی جبه استکبار و مزدوران کودک کش آنها نخواهد رفت.

آیت الله عبادی با تبیین جایگاه ولایت و امامت در دین، گفت: باید هوشیار باشیم که به اسم اسلام، موحد و انقلابی بودن عمل و موضع سیاسی و اجتماعی ما مورد بهره‌برداری دشمنان خدا قرار نگیرد.

ائمه جماعت سیستان وبلوچستان گفتند: سران کفر بدانند تا زمان محو کامل اسرائیل از صفحه روزگار و افول کامل 52 ایالت آمریکا انتقام سخت بر روی میز قرار دارد.

کشتی ایرانی که کشور یونان بر اساس خواسته آمریکا آن را توقیف کرد، جوانان این مرز و بوم با گرفتن دو نفتکش یونانی درسی بزرگ به آنها دادند و یونانی ها چاره ای جز لغو توقیف کشور ایرانی را نداشتند.

تبصره‌هایی که به راحتی به صاحبان مشاغل اجازه می‌دهد برای کارگر کسر حقوق بزند، آن هم به مقدار قابل توجهی که آخر ماه هیچ حقوقی دست نیروی کار را نگیرد.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته هیچ موردی از مرگ و میر بیماران کرونایی را در کشور نداشتیم.