یک‌شنبه 10 تیر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

دبیر کل حزب الله شامگاه امروز پنجشنبه درباره آخرین تحولات لبنان و منطقه سخنرانی کرد و گفت که رژیم موقت صهیونیستی به زودی استخراج گاز را از منطقه مورد منازعه آغاز خواهد کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد: همه سامانه‌های شهرداری تهران از روز شنبه در دسترس عموم خواهد بود.

رئیس‌جمهور گفت: رفع مشکلات آبی نیازمند طرحی جامع برای استفاده از آب برای شرب، صنعت و کشاورزی است که باید عدالت، قانون و اولویت در تدوین این طرح مورد توجه قرار گیرد.

اردوی جهادی درمانی قرارگاه الکفیل با دعوت و پشتیبانی کمیته امداد امام خمینی (ره) در شهرستان مشگین شهر برگزار شد.

استاندار ایلام گفت: ظرف یک سال گذشته 500 میلیارد تومان به تونل کبیرکوه اختصاص یافته است.

در معادلات میدانی در مقابل جریان صهیونیستی باید توازن نظامی و توازن وحشت حفظ شود و در غیر اینصورت آنها اقدامات تروریستی خود را گسترش می دهند.

محمد سجاد احسانفر گفت: در راستای عدالت اجتماعی فیلم سینمایی "هناس" در اکران های مردمی البرز قرار گرفته و اولویت اکران با شهرستان هایی است که سینما ندارند و یا کم دارند.

یادواره شهید مدافع حرم علی سیفی در گزار شهدای بهشت فاطمه اردبیل برگزار شد.

مرور مهمترین عناوین خبری امروز در سطح بین الملل نشان می دهد؛ در دنیای امروز تنها راه احقاق حق ملتها، قدرتمند شدن است.

محمدرضا اسلامی سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران نوین، گروه دوم از نفرات دعوت شده به این تیم را اعلام کرد.

فیزیوتراپ تیم ملی والیبال ایران گفت: کارهای پزشکی برای محمدطاهر وادی و رضا عابدینی انجام شده است و وضعیت این دو بازیکن پس از تمرین امروز مشخص می‌شود.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان دختر پس از واگذاری نتیجه به کره جنوبی و از دست دادن شانس حضور در جمع چهار تیم برتر آسیا، گفت: تمام تلاش من، کادر فنی و بازیکنان این است که جایگاهمان را ارتقا دهیم.

به همت سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی و در آستانه میلاد حضرت رضا (ع)، آئین اختتامیه نخستین پیش‌نشست دومین همایش بین‌المللی امام رضا (ع) و گفتگوی ادیان با حضور تولیت آستان قدس رضوی برگزار شد.

نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران مدعی شده اقدام شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در صدور قطعنامه علیه ایران سیاسی نبوده است.

چند نماینده کنگره آمریکا به تصویب قطعنامه ضد ایرانی در شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی واکنش نشان دادند.

خبرنگار و فیلمبردار پرس تی وی، مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.