یک‌شنبه 10 تیر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان کشور به دیشموک سفر کرد.

هر عملی عکس العملی دارد در خلیج فارس توسط جوانان به نمایش گذاشته می شود و در سال های اخیر به زانو در آوردن کدخداهای جهان توسط پسران ناخداهای جنوب کشور نمایشی از اقتدار ایران در جهان است.

جانشین رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات گفت: تأمین وسایل سرمایشی، آب شرب بهداشتی و یخ در کنار مسائل بهداشتی سه دغدغه اصلی موکب‌ها برای میزبانی از زائران اربعین 1401 است.

یکی از مهم ترین چالش‌های مدیریت شهری کمبود واگن در مترو تهران است و بر همین اساس برای جبران این مشکل و رفع این چالش قراردادهای خرید واگن و تامین واگن داخلی در حال انجام است

سلیمانی، فرزند شهید حاج قاسم سلیمانی، با اشاره به علاقه شهید حاج قاسم سلیمانی به خدمت رسانی به مردم گفت: تفسیر خدمت برای پدرم برگرفته از معانی و تدابیری بود که ائمه اطهار بیان کردند.

پیکر هشت تن از جان باختگان حادثه قطار مشهد - یزد صبح امروز در میان حزن و اندوه مردم دارالعباده یزد تشییع شد.

نوروزیان با اشاره به علائم و نشانه های گرمازدگی گفت: اگر دمای بدن انسان از حالت نرمال خارج و به 40 درجه سانتیگراد برسد فرد دچار گرمازدگی شده است و فرد گرما زده با مشکلاتی نظیر داغی و خشکی پوست، سردرد و سرگیجه، احساس خستگی مفرط، تهوع، گرفتگی (کرامپ عضلانی) و احساس تشنگی بسیار روبرو می شود.

پیمانی معادی» در اولین حضورش در یک سریال ایرانی با ارکان پتککایا بازیگر سرشناس ترکیه همبازی می‌شود.

حاجی بابایی گفت: با هماهنگی های ایجاد شده بین مجلس و دولت اولویت بر تکمیل وافتتاح طرح های نیمه تمام است.

ضربه متقابل یکی از لایه‌های ارزیابی قدرت در میان کشورهای ابرقدرت دنیا است که اکنون جمهوری اسلامی ایران با دست‌یابی به آن به صورت مستقیم و یا توسط جبهه نیابتی در حال پاسخ به ضربه کشورهای متخاصم در هر نقطه از دنیا است.

توقیف دو نفتکش یونانی با اقدام قاطع دلاورمردان نیروی دریایی سپاه در پاسخ به دزدی دریایی دولت یونان به دستور آمریکایی ها و حمله اخیر پهپادی مقاومت بر علیه فرمانده منطقه‌ای موساد و معاون ترور کل موساد نشان می دهد امروز دوران بزن و در رو تمام شده و جمهوری اسلامی و محور مقاومت هر تحرک تروریستی صهیونیست ها و آمریکایی ها را بی پاسخ نخواهند گذاشت.

ایران نه‌تنها در عرصه دریایی بلکه در عرصه‌های مختلف نشان داده است که با مطرح شدن منافع و عزت ملی هیچ‌گونه تردیدی در راستای اقدام محکم و قاطع با متجاوزان باقی نمی‌ماند.

آصفری گفت: موفقیت در مدیریت بیماری کرونا در شرایطی رقم خورد که در ابتدای بیماری در تأمین ماسک و مواد ضدعفونی دچار مشکل بودیم اما زمانی که ملت اراده‌های قوی و مستحکم خود را وارد میدان کردند و دولت هم با تلاش و مجاهدت‌های شبانه ورزی در کنار مردم ایستاد این موفقیت حاصل شد.

کریمی گفت: در راستای تهیه دانشنامه دفاع مقدس استان مرکزی تاکنون 750 مدخل در حوزه‌های شهدا و اشخاص، فرهنگی، اجتماعی، نظامی و جغرافیا جمع آوری شده و همچنین 250 مقاله علمی نیز تهیه شده است.

رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان این که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اسیر صهیونیست‌هاست، گفت: باعث تاسف است که یک نهاد بین‌المللی توسط یک رژیم نامشروع مورد بهره برداری قرار گرفته و حیثیت آن را زیر سوال برده است.

هم مرزی سیستان و بلوچستان با دو کشوری که مرکز کشت مواد مخدر هستند سبب شده تا نه تنها آمار اعتیاد در بین آقایان افزایش یابد بلکه رشد چشمگیری نیز در بین زنان داشته باشد.