شنبه 7 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

خدام حرم علی‌بن‌موسی الرضا (ع) به همراه پرچم متبرک رضوی با حضور شهرستان بهشهر و در جمع مردم و همچنین با حضور در بیمارستان خاتم الانبیاء شهرستان بهشهر ضمن عیادت از بیماران و دعای سلامتی، بسته‌های تبرکی نمک و نبات به بیماران و کادر درمان اهدا کردند.

دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری روایتی کوتاه از حاشیه اقامه نماز بر پیکر مرحوم حجت‌الاسلام سید محمود دعائی توسط رهبر معظم انقلاب نقل کرده است.

رئیس‌جمهور ونزوئلا دقایقی پیش وارد تهران شد.

اردوی تیم ملی کشتی فرنگی در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی گفت: تکریم علما از سنت های رسول الله (ص) است که بزرگداشت علما و معرفی آنان به عنوان الگو و نشان دادن شیوه زندگی علما به مردم نشان می دهد که این راه رفتنی و این الگو دست یافتنی است.

محمدباقر محمدی لائینی گفت: نفوذ سبک غربی در زندگی از مظاهر ارتجاع به شمار می‌رود و متأسفانه در برخی مدارس، از دانش آموزان خواسته شده بود که چادر را بردارند و این مسئله در شأن خانواده مسلمان نیست.

ائمه جمعه هرمزگان با تاکید بر اینکه کشور در مسیری پر قدرت و بدور از بن بست قرار گرفته است، گفتند: فریب‌ها و جنگ روانی دشمنان بنا به فرموده رهبری باید افشا شود چراکه دشمنان ایران اسلامی خودشان منبع دروغ، تجاوز و ظلم هستند.

آیت الله ناصری، امام جمعه یزد، گفت: مسئولان و مدیران در سراسر کشور، رهنمودها و توصیه های رهبری در سخنرانی 14 خرداد را ملاک عمل خود قرار دهند و بر اساس آن حرکت کنند.

آیت الله مدرسی، امام جمعه بخش مرکزی یزد، با اشاره به حادثه تلخ خروج قطار مشهد به یزد از ریل و جان باختن تعدادی از زائران امام رضا (ع) بر لزوم ساماندهی، بهسازی و رسیدگی جدی و فوری وضعیت ناوگان حمل و نقل ریلی تاکید کرد.

علیرضا دبیر با حضور در اردوی نونهالان برخی از شگردهای خود را به آینده سازان کشتی آموزش داد.

امام جمعه موقت اردبیل با بیان اینکه برچیدن فساد اقتصادی، نوعی انقلاب است، به مذاکرات برجام اشاره کرد و گفت: سال های سال است که مذاکره انجام می شود و تمام امکانات و دوربین ها قرار داده می شود تا مراکز مورد نظر را برای حسن نیت نشان دهیم اما آنها خیانت می کنند و در شورای حکام قطعنامه برای ایران تصویب می کنند بنابر این باید برابر دشمنان محکم ایستاد.

مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری به تعویق افتاد.

آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در شهرستانهای آذربایجان غربی برگزار و مطالبی درباره مباحث روز مطرح شد.

پسران ایران برای حضور بسکتبال نوجوانان قهرمانی آسیا وارد قطر شدند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران گفت: امیدوارم میزبانی‌ها از رقابت‌های بین‌المللی کشتی باعث ارتقای سهم استان در تیم‌های ملی شود.

سرپرست کاروان اعزامی به بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی گفت: با توجه به دستورالعمل کمیته برگزاری هندبال بانوان ما شرایط حضور در این بازیها را نداشت.