سه‌شنبه 12 تیر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

شناخت رهبر بزرگترین انقلاب جهان برای نسل جوان اندیشه و تفکر امام چون منبعث از اسلام ناب محمدی است همیشه تازه و بروز است رهنمودهای دیروز او انگار برای امروز و فردای مابیان شده است؛ همیشه تازه و نو است چرا که اسلام ناب همیشه تازه است.

پس از لغو توقیف نفتکش کشورمان توسط یونان و به هلاکت رسیدن فرمانده جوخه ترور موساد باری دیگر اقتدار جمهوری اسلامی ایران در میدان نبرد با استکبار امنیت منطقه را تثبیت کرد و موجب عقب نشینی کشور‌های پوشالی از مواضع از پیش تعیین شده‌اشان شد.

کریمی گفت: تاکنون بیش از 200 هزار نفر از اقشار مختلف مردم در مناسبت های مختلف بازدید کردند و رویکرد بازدید از موزه جهاد تبیین است.

بهمن سلیمانی گفت: 40 درصد گاز در نیروگاه ها و صنایع هدر می رود در حالی که شرکت های دانش بنیان می توانند این آمار را به 10 درصد برسانند.

آزادکار قهرمان کشتی جام تختی گفت: هنوز به آمادگی لازم برای مرحله آخر انتخابی نرسیده‌ام ولی صددرصد توانم را مقابل محمدحسین محمدیان می‌بینید.

مرکز سیمان تهران و مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در راستای توسعه ارتباطات، ایجاد هم‌افزایی و هم‌اندیشی به منظور همکاری مثمر ثمر تفاهم نامه ای را منعقد کردند.

دومین اردو تمرینی تیم ملی شنا 27 خرداد الی سوم تیر ماه 1401 در استخر قهرمانی مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود.

رقابت‌های 5 وزن نخست کشتی بین‌المللی جام تختی با معرفی مدال‌آوران خاتمه یافت.

سوالی که این روزها ذهن خیلی ها را به خود مشغول کرده است این است که نتایج پیگیری مصوبات این سفرها در کجا اعلام می شود؟

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، رئیس بنیادعلوی کشور به همراه استاندار و نماینده مردم کهگیلویه بزرگ به منظور بررسی آخرین وضعیت پروژه ها بازدید کردند.

امروز بار دیگر عطر صحن و سرای شمس‌الشموس حضرت امام رضا علیه السلام درگچساران پیچید و نوای سلام و صلوات در این شهرستان تا بارگاه حرمش پر کشید.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان کهگیلویه از پیش بینی 20 هزار تن هندوانه از جالیزارهای این شهرستان خبر داد.

محمدرضا حاتمی گفت: متاسفانه مراکز اجرایی و تصمیم گیری کشور خود را رقیب دانشگاه ها می دانند در حالی که نباید پژوهشگاه ها وابسته به دستگاه های اجرایی باشند.

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از خدمات ارزشمند بنیاد علوی گفت: بنیاد علوی فرصتی ارزشمند درکاهش محرومیت دیشموک و چاروسا است.

روستای آبرزگه بخش موگرمون شهرستان لنده با داشتن ظرفیت های ناب گردشگری و تبدیل شدن به قطب گیاهان داروئی است که این روزها با مشکلات کم آب مواجه است.

علی خیرالدین گفت: بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی پایان نامه های دانشجویان باید بر اساس نیازهای کشور ارائه شود.