شنبه 7 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

بدری گفت: به دلیل تعلل ایجاد شده در بحث تأسیس منطقه آزاد استان اردبیل، متأسفانه شیرینی این اقدام را در کام مردم استان تلخ کرده و انتظار و توقع ما و همه مردم صبور استان از دولت، تعیین تکلیف و اجرای هرچه سریعتر منطقه آزاد اردبیل است.

احسان خاندوزی گفت: درباره مسئله مالیات بر عملکرد، یک ریال فراتر از چیزی که در قانون گفته نه سازمان مالیاتی، نه وزارت اقتصاد و نه هیچ دستگاه دیگر حق ندارد به تولیدکننده و صادرکننده تحمیل کند و هر آن‌چه صورت مالی نهایی باشد.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران، هدف از صدور قطعنامه در شورای حکام علیه ایران را گرفتن امتیاز در مذاکرات دانست.

فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی» به کارگردانی بهروز شعیبی همزمان با سالروز ولادت امام رضا (ع) به صورت نیم‌بها اکران می‌شود.

در حالی که سونی قصد دارد فیلم کمدی «شکارچیان روح» را به قالب یک فیلم انیمیشن ببرد، قرار است یک سریال انیمیشن هم از آن ساخته شود.

آنجلینا جولی کارگردان و نویسنده فیلم «بدون خون» خواهد بود که قرار است با بازی سلما هایک و دمین بشیر در ایتالیا جلوی دوربین برود.

وزنه‌بردار تیم ملی کشورمان گفت: علی مرادی فقط می‌خواهد بگوید شرایط خوب است در حالی که تحت فشار هستیم و رئیس فدراسیون قدمی برنداشت.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: وقتی دوستان در اردو نیستند من چگونه به آنها حقوق بدهم؟!

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان گفت: در واقع هیچ عزمی برای اصلاح امور از جانب علی مرادی ندیدیم.

همایون شجریان با انتشار پستی در اینستاگرامش اعلام کرد قرار است از یکم تا ششم تیر همراه با ارکستر سیاوش کنسرتی را در سالن همایش‌های وزارت کشور برگزار کند؛ وی حضور دانشجویان را در کنسرتش مجانی اعلام کرده و حتی جایگاه VIP را به آن‌ها اهدا کرده است.

وزیر ارتباطات گفت: در رونمایی از نخستین دسترسی‌های پروژه فیبر نوری در شهر بوشهر، سرعت حدود 900 مگابیت برثانیه را تجربه کردیم. این شبکه پرسرعت در کنار خدمات بومی با کیفیت در یک کلمه شبکه ملی اطلاعات نامیده می شود.

قطعنامه شورای حکام علیه ایران در سال 1401 که البته عملا تشریفاتی و بدون دایره اثر عملیاتی است، دقیقا تکرار قطعنامه این شورا در سال 99 علیه ایران و حاصل سیاست خارجی روحانی و ظریف است.

زهرا عارفی‌فر گفت: یکی از مهمترین مشکلات هنرمندان صنایع دستی، بازار فروش است و اگر در فضای مجازی فعالیت نکنیم برای بازاریابی با مشکل مواجه می شویم.

وضعیت کهگیلویه و بویراحمد در تولید و اشتغال با دست رد صندوق کار افرینی امید و طرح های متقاضیان تسهیلات تبصره (18) حودنمایی کرد.

جشنواره گل‌دهی اثر ملی طبیعی "سوسن چلچراغ" در داماش رودبار همراه با بازی‌های بومی و محلی، لافندبازی و موسیقی برگزار شد.

اگرچه دشمنان به سرکردگی اسرائیل از هیچ اقدامی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دریغ نمی‌کنند، اما هرگز یارای مقابله نظامی با ایران را ندارند.