یک‌شنبه 10 تیر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

رئیس‌جمهور در جریان سفر به چهارمحال و بختیاری از بزرگترین کارخانه تولید چادر مشکی کشور بازدید کرد.

یک روزنامه کویتی به نقل از منابع آگاه ادعا کرد که مقدمات دیدار وزرای خارجه ایران و سعودی در عراق در حال نهایی شدن است.

وزیر نیرو با هدف اطلاع از آخرین وضعیت طرح‌های نیمه‌تمام و در دست اقدام حوزه آب، از این طرح‌ها و از تصفیه‌خانه فاضلاب بن در چهارمحال و بختیاری بازدید کرد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی عنوان کرد: تنها راه دفاع از حقوق کشور در برابر قلدری، چه در برجام چه در آژانس و چه در سایر عرصه‌ها، اقدام متقابل است.

در جریان بازدید ها و بررسی های میدانی که بصورت منظم و دوره ای انجام میشود صبح امروز مدیرعامل و جمعی از مدیران شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر به همراه متخصصان و صاحب نظران به شرکت های آبزی اکسیر و پیشگامان کشاورزی کوثر سرزدند

توهین فیلم «عنکبوت مقدس» به امام رضا (ع) موجب شد تا عزم ایرانیان برای جشن و شادی در میلاد امام رضا (ع) بیش از پیش شود. در پایتخت، مردم و شهرداری تهران شهر را آذین‌بندی کرده‌اند و روز 20 خرداد هم بناست تجمعی به نام «امام رضایی‌ها» برپا شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: توجه ویژه به طرح‌ها و اقدامات فرهنگی و هنری از اولویت‌ها و موارد مورد توجه رئیس‌جمهور است.

وزیر امور خارجه آمریکا در بیانیه‌ای به صدور قطعنامه ضد ایرانی در شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی واکنش نشان داد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه هزاران پروژه عمرانی نیمه تمام و زخمی در کشور وجود دارد که هیچ کدام از آنها تاکنون باعث تولید ثروت و ایجاد اشتغال برای مردم نشده است، گفت: دولت سیزدهم تلاش می‌کند با احصا و شناسایی پروژه‌های اولویت دار آنها را در کمترین زمان ممکن به بهره برداری برساند.

با ورود اعتصاب غذای حاج طالع باقراف روحانی و مبارز اسلامگرای جمهوری آذربایجان در زندان قوبوستان به ششمین روز؛ بسیاری دیگر از زندانیان دیندار به نشانه حمایت از این اعتراض به "اعتصاب غذای شهادت" پیوسته‌اند.

سیدمحمود حسینی‌پور با بیان اینکه باید بازار ماهی‌فروشان و برنج فریدونکنار و دیگر ظرفیت‌ها به عنوان نشان اقتصادی و اشتغال آفرین برجسته شود؛ گفت: برای گره‌گشایی از دغدغه‌های مردم این دیار و توسعه و شکوفایی فریدونکنار یک‌صدایی نخبگان اجتناب ناپذیر است.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی گفت: دشمن نمی خواهد این کشور پیشرفته باشد، به صنایع پیشرفته، صنعت هسته ای، نظامی و دانش برتر دست پیدا کند، اما در این جنگ اراده ها ما می خواهیم پیشرفت کنیم، ما فرهنگی را می پسندیم که فرهنگ حاج قاسم سلیمانی و ما می توانیم است.

تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران در چارچوب رقابت‌های قهرمانی آسیا مقابل کره‌جنوبی مغلوب شد.

کشتی‌گیران رقابت‌های جام جهان‌پهلوان غلام‌رضا تختی پس از پایان جدال‌های 5 وزن نخست به اظهارنظر پرداختند.

کارشناس زنبور عسل سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: استان اصفهان با حدود هفت هزار و 500 تن تولید عسل رتبه سوم تولید عسل در کشور را داراست. عسل استان اصفهان از کیفیت خوبی برخوردار بوده و پوشش گیاهی گون استان اصفهان نسبت به سایر گیاهان غالب است.

رئیس اتحادیه آرایشگران زنانه گفت: هر گونه فعالیت پزشکی، تهاجمی، ابزار پزشکی اعم از ژل، بوتاکس و خدمات پوستی که صرفا توسط پزشک باید انجام شود، در سالن آرایشگاه ها ممنوع است، حتی ریموور تتو که جزء خدمات تتو به حساب نمی آید ولی گاها تتو کاران ریموو انجام می دهند، ممنوع است و در صورت مشاهده برخورد می کنیم.