سه‌شنبه 12 تیر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

سید علی تفرشی معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان اداره استخدامی کشور گفت: برخی از متقاضی کار به صورت شرکتی هستند که ما آن ها را به دستگاه های اجرایی معرفی می کنیم و در صورت اعلام نیاز و تخصیص اعتبار این افراد را به کارگیری می شوند.

مذاکرات باشگاه تراکتور با ارطغرل ساغلام برای تمدید قرارداد این سرمربی ترکیه‌ای همچنان ادامه دارد.

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: گردشگری در بروجن عقب مانده است و جذب و حضور سرمایه‌گذاران در این شهرستان ضرورت دارد.

محمدمهدی اسماعیلی گفت: آیت الله شاهچراغی تنها متعلق به مردم سمنان نیست بلکه یک چراغ هدایت برای جهات تشیع و اساس پایداری مکتب اهل بیت وابسته به چنین عالمانی است.

جعفری گفت: همزمان با هفته جهاد کشاورزی 109 پروژه با هزینه‌کرد و سرمایه‌گذاری بالغ بر 104 میلیارد و 298 میلیون تومان در این استان به بهره‌برداری می‌رسد.

احمد پور گفت: استعمال دخانیات سالانه 40 هزار میلیارد تومان خسارت مستقیم و غیرمستقیم به نظام سلامت کشور وارد می‌کند.

مراسم نکوداشت آیت الله سید محمد شاهچراغی با حضور اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت سیزدهم و همچنین مسئولان استانی و شهرستانی در شهرستان سمنان برگزار شد.

حسن عنایتی گفت: نگرانی مهم ما تهدیدات در حوزه تولید است چرا که روز به روز در معرض ضربه تغییرکاربری اراضی کشاورزی هستیم در حالیکه عرصه ما بسیار محدود و نیازمندی‌های ما بسیار فراوان است.

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: در شبانه روز گذشته 202 بیمار کووید 19 در کشور شناسایی شدند و یک بیمار نیز در این مدت جان خود را از دست داد.

مدیران تیم ملی ایران با حضور در محل اقامت ملی پوشان در جام جهانی هماهنگی های لازم را در این خصوص انجام دادند.

مراحل مقدماتی، یک‌هشتم و یک‌چهارم نهایی رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام جهان‌پهلوان غلام‌رضا تختی در تنکابن پایان یافت.

کریمی اول گفت: تقابل ما با اسرائیل اینگونه نیست هر کاری انجام دهند بی پاسخ بماند، برخی موارد رسانه ای می شود و برخی نیازی به رسانه ای شدن ندارد و خود آنها می دانند که از جمهوری اسلامی چه ضرب شستی را خوردند.

سردار غیاثی با اشاره به اینکه نظارت مجلس بر اجرای قوانین بیش از هر زمانی احساس می شود گفت: سپاه منافع مردم و نظام اسلامی را بر افراد ترجیح می دهد و انجایی که انتفاع مردم و جامعه باشد به عنوان خادم مردم عمل می کند.

چراغیان گفت: جوان 34 ساله در سلسله در پی نجات جان پیرزن و پیرمردی که منزل آنها دچار آتش‌سوزی شده بود، جان‌باخت.

وفایی گفت: تسهیلات اشتغالزایی مددجویان بهزیستی لرستان به 307 میلیارد تومان افزایش یافت.

حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا گفت: موضوع کاهش پروازهای فرودگاه کرمانشاه را از سوی مجمع نمایندگان پیگیری می کنیم و با مسئولان وزارت راه و شهرسازی و نیز فرودگاه های کشور جلساتی را برگزار خواهیم کرد تا تعداد پروازهای کرمانشاه افزایش یابد‌.