شنبه 14 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

نماینده اتحادیه اروپا در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مدعی شد کشورهای اروپایی با جامعه بین‌المللی برای حفظ برجام همکاری می‌کنند.

مصوبات جدید کنکور سراسری 1402 اعلام شد.

حاجی بابایی گفت: امروز انقلاب اسلامی از یک معبری در حال عبور است که بعد از ان خیلی از مشکلات و معضلات رفع می شود و آن هم آوردی ملت ایران با ابرقدرتهای استکباری است که در حال تعیین تکلیف است.

مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: همه شواهد حاکی از آن است که چالش هسته‌ای فقط یک بهانه است و تنها راه پیش روی ایران برای گرفتن این بهانه از دست دشمن، استفاده از ماده 10 NPT و خروج از این معاهده است.

زمین‌لرزه‌ای به قدرت 3.3 ریشتر، شهرستان «هیر» در استان اردبیل را لرزاند.

فرستاده ویژه آمریکا در امور یمن با این ادعا که واشنگتن به دنبال صلح در یمن است، گفت که در مذاکرات تعز، مسائل پیچیده‌ای برای نخستین بار مطرح شده است.

معاون اول رئیس‌جمهور بر دقت و سرعت هر چه بیشتر در انجام حسابرسی صورت های مالی مناطق آزاد تأکید کرد.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران با بیان این‌که کاری به ترکیب جدید تیم چین نداریم، گفت: تلاش می‌کنیم بهترین کیفیت خود را در هر مسابقه داشته باشیم.

اردوی جدید تیم ملی ایروییک ژیمناستیک در تهران آغاز شد.

بیمه شخص ثالث جزو پرمخاطب‌ترین بیمه نامه‌های صنعت بیمه است. در حال حاضر سهم زیادی از فروش انواع بیمه نامه به بیمه شخص ثالث تعلق دارد. البته که شاید یکی از دلایل استقبال از این بیمه نامه طرح اجباری بودن آن باشد.

مهران شنتیایی گفت: قزوین بهترین زمین‌های خود را در اختیار واحدهایی قرار داده که استان تهران و البرز آن‌ها را نپذیرفته‌اند یا به عبارتی استان قزوین با داشتن 80 واحد صنعتی تصفیه دوم سرریز واحدهای آلاینده سایر استان‌هاست.

مدیر اجرایی آستانه امامزاده شاه سیدعلی گفت: امامزاده شاه سیدعلی از نوادگان حضرت ابولفضل العباس (ع) می باشند و با سه واسطه به حضرت عباس (ع) منصوب می شوند.

نخست وزیر عراق با اشاره به پیشرفت مذاکرات تهران و ریاض در بغداد، گفت که عراق نقش مهمی در نزدیکسازی دیدگاههای جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی داشته است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از فرود پرواز استانبول - تهران به دلیل تندباد در فرودگاه اصفهان خبر داد.

شهردار تهران با تاکید بر اینکه تحریم های ظالمانه امریکا علیه ملت ایران اوج بی عدالتی را به نمایش گذاشته است، گفت: اما این موضوع مانع نخواهد شد ملت ایران در زمینه های مختلف پیشرفت جدی داشته باشد.

در نشست ستاد مرکزی اربعین کشور مقرر شد به زودی ویزای اربعین حذف شود همچنین در این جلسه سفیر ایران در عراق قول مساعدت جهت افزایش گیت‌های خروجی از مرز مهران را داد.