شنبه 14 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

یحیی صالح طبری رییس اورژانس تهران از مسمومیت پنج نفر در پی نوشیدن آبمیوه مسموم در یکی از کافه رستوران‌های واقع در خیابان نجات‌اللهی خبر داد.

چشمه‌های زیبای «باداب سورت» که به چشمه‌های رنگی نیز معروف هستند، دومین اثر طبیعی ملی ایران بعد از کوه دماوند محسوب می‌شود و علاوه بر زیبایی خاص، ارزش درمانی بسیار بالایی دارد.

شرکت راه آهن در خصوص سانحه ریلی امروز اطلاعیه هایی صادر کرد که بر اساس آن، مسافران در حال انتقال با قطار فوق العاده به ایستگاه راه آهن طبس هستند.

معاون سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه 5 میلیون و 800 هزار نفر پشت نوبت اعزام عمره هستند، گفت: پیگیری و رایزنی های لازم برای برگزاری مجدد اعزام به عمره در دستور کار قرار دارد.

وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد: روابط تهران و دهلی نو در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و در تبادل هیات ها بین دو کشور به ویژه در دولت جدید شاهد رشد و توسعه مناسبات همه جانبه از جمله در حوزه های فرهنگی هستیم.

سه فروند کشتی اقیانوس پیمای حامل 214 هزار و 500 تن گندم در چند روز اخیر در استان خوزستان پهلو گرفتند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: با این رویه به نتیجه‌ای نمی‌رسیم و برای این که هواداران‌مان را از حقوق شان محروم نکنیم، با مستنداتی که داریم پرونده بازی پرسپولیس و تراکتور را به فیفا می‌بریم.

فرمانده کل ارتش گفت: گفت: حضور ارتش در کشور، امنیت آفرین است و همه اتفاق نظر دارند که وجود یک ارتش مقتدر حتی در زمان صلح، نقش مهمی در ایجاد امنیت، ثبات و اقتدار یک کشور دارد.

کارگزاران حج وزیارت امروز با رهبر معظم انقلاب دیدار می کنند.

روز گذشته بارش شدید باران سبب جاری شدن سیلاب در خیابان‌های آنکارا ترکیه شد. باران سیل آسا منجر به آبگرفتگی خیابان‌ها شده و مشکلات زیادی را برای مردم به وجود آورد.

رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: طوفان دیروز بزرگترین طوفانی بوده که در چندسال اخیر در تهران رخ داد و منجر به سقوط بیش از 80 اصله درخت شد.

حجت الاسلام حسینی‌کیا گفت: بالاخره قانون ساماندهی بازار خودرو به دنبال تایید مجمع تشخیص مصلحت نظام، از سوی رئیس مجلس شورای اسلامی ابلاغ شد.

دبیر فدراسیون کشتی گفت: از ماه‌ها قبل برای حضور آمریکا در جام تختی دعوت‌نامه ارسال کرده بودیم و نگاه ما به مسئله ورزش غیر سیاسی است.

عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به توصیه رهبر انقلاب مبنی بر اینکه مانع از حرکت کشور در مسیر ارتجاع شوید گفت: توصیه رهبر انقلاب در حقیقت در امتداد بیانیه گام دوم انقلاب و تاکید بر سبک زندگی اسلامی بود

اتحادیه جهانی کشتی جدیدترین رنکینگ آزادکاران جهان را منتشر کرد که طبق آن حسن یزدانی از رقیب آمریکایی خود پیش افتاد.

سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اسامی ساختمان‌های ناایمن این شهر را اعلام کرد.