شنبه 14 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

استخر شنای پلدختر معمای بدون پاسخ ورزشی لرستان که در میان وعده‌های متولیان امر غرق شده است و همت جدی مسئولان را می‌طلبد.

فرید خلیلی گفت: ظرفیت بازار بورس در استان کرمانشاه و در سطح کشور هم مغفول مانده و سهم ناچیزی را در تولید ناخالص داخلی ایجاد کرده است.

همزمان با ایام دهه مبارک کرامت کاروان زیر سایه خورشید با پرچم متبرک امام هشتم شیعیان به شهرستان بندری نوشهر رسید.

قاسم اللهیاری گفت: اکنون چتر حمایتی شورای ششم به جای چند تیم بر سر تمام تیم‌های ورزشی باز شده است و در این مسیر سعی داریم که امکانات را به مناطق محروم و کم برخورداری که حمایت ورزشی شامل آنها نمی‌شود ببریم.

این سرقت پنجشنبه شب و در ساعات بامدادی روز 13 خرداد از صندوق امانات بانک ملی شعبه دانشگاه رخ داد که در این رابطه بانک ملی وعده داده «در اسرع وقت نسبت به جبران کامل بهای اموال مسروقه اقدام خواهد شد»؛ اما دبیر کانون بانک‌ها گفته است که «صندوق بانک تحت پوشش بیمه نیست و بانک ملی در صورتی می‌تواند خسارات وارد شده را بپردازد که مشتری بتواند ثابت کند چه میزان کالا یا اشیا در صندوق داشته است.

ساعت 5:30 دقیقه بامداد امروز چهارشنبه هفدهم خرداد ماه قطار مسافربری در کیلومتر 85 طبس به یزد از ریل خارج شد.

اتفاقات اخیر در وزنه برداری باز شدن سر یک دمل چرکین بود که مدتهاست در وزنه برداری ریشه دوانده و این رشته را بیمار کرده. دملی که محصول سومدیریت و ناتوانی مدیریتی در این فدراسیون است.

لیست اولیه مصدومان حادثه قطار مشهد یزد که به بیمارستان سید مصطفی خمینی طبس اعزام شدند اعلام شد.

سید محمد حسینی نژاد گفت: مشترکین برق خانگی جهت حمایت و تأمین برق بخش صنعتی در فصول گرم سال، در مصرف برق صرفه جویی کنند.

اوقات فراغت نیازمند برنامه ریزی و تدبیری برای اجرای برنامه های فرهنگی است.

تصاویری از بیل مکانیکی که باعث حادثه تصادف و خروج قطار از ریل شد. این حادثه تاکنون 13 کشته داشته است.

گودرزی گفت: پیش بینی می شود امسال 30 هزار تن گندم در بروجرد برداشت شود.

این روزها فعالان صنعت مرغداری از کاهش میزان جوجه‌ریزی‌ها در مرغداری‌های مازندران خبر می‌دهند؛ موضوعی که در صورت صحت آن قطعا تبعات کمبود گوشت مرغ و آینده صنعت مرغداری نگران‌کننده خواهد بود.

دادستانی شهرستان جویبار به معظل رهاکردن فاضلاب خام کشتارگاه طیور به رود خانه سیاهرود وآلودگی شدید این رودخانه ورود ودستور پیگیری داد.

کیانی فر گفت: سالانه بالغ بر320 هزار تن انواع محصولات باغی در لرستان تولید می شود.

سبزوار با بیش از 180 هکتار بافت‌های سنتی و البته فرسوده‌ای که در گذر زمان در مرکز شهر ایجاد شده و برخی نیز مورد بی مهری و بی توجهی قرار گرفته است در حال حاضر پروژه ارگ امیریه تبدیل به سیاه چال امیریه برای شهر شده که روزانه 70 میلیون تومان به شهر ضرر می‌رساند.