شنبه 14 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

مدیرکل محیط زیست گیلان با اشاره به اینکه این استان بزرگترین تولید کننده زباله است، گفت: روزانه 2500 تن زباله در گیلان تولید می شود.

کاهش ذخایر و منابع آبی، مخاطره جدی در حوزه آب را به دنبال دارد که استفاده بهینه و تغییر روش‌های آبیاری می‌تواند در جلوگیری از هدر رفت مایه حیات جلوگیری کند.

سرپرست بهریستی استان زنجان با اشاره به اینکه توانمند سازی بانوان از اولویت‌های اصلی بهزیستی استان زنجان است گفت: هدف ما در اداره کل بهزیستی ارائه خدمات کیفی به بانوان است تا بتوانیم بانوان استان را در حوزه‌های مختلف توانمند کنیم.

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: سینما اکنون متعلق به مردم نیست و فیلم‌ها و سریال‌های متعددی که پخش می‌شوند بر اساس سلیقه است که باب پسند مردم نیست.

فدراسیون دوومیدانی با انتشار بیانیه ای به حواشی اخیر واکنش نشان داد.

سرمربی تیم بسکتبال سه نفره بانوان، اسامی نفرات این تیم برای شرکت در دومین اردوی آمادگی برای حضور در مسابقات کاپ آسیا را اعلام کرد.

محسن شاه علی لیست نهایی تیم بسکتبال نوجوانان ایران را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا اعلام کرد.

میزبان رقابت‌های ووشو جوانان قهرمانی کشور و انتخابی تیم جوانان مشخص شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان زنجان گفت: بازدید از موزه تاریخ طبیعی و محیط زیست زنجان به مناسبت هفته محیط زیست برای عموم علاقه‌مندان رایگان است.

مخلص الائمه گفت: تمرکز دولت امروز تکمیل پروژه‌ها و طرح‌های نیمه‌تمام است و دولت سیزدهم تلاش ویژه‌ای برای اتمام طرح‌ها و فعالیت‌های ناتمام در همه حوزه‌ها و بخش‌ها دارد و این مهم در استان مرکزی نیز باید با جدیت دنبال شود.

مدیر کل کارگزینی قضات قوه قضاییه از اتمام فرایند صدور احکام کارگزینی سال جدید قضات خبر داد.

وزیر کشور عراق صبح امروز (سه‌شنبه) ضمن سفر به ایران با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

محقق گیلانی گفت: در سال‌های اخیر به اهتمام برخی جوانان، تولیدات رسانه ای خوبی در خصوص میرزا کوچک خان رقم خورده اما در معرفی و روایت سردارجنگل ناکارآمدی داشته‌ایم.

وزیر کشور گفت: بسیج، نهادهای عمومی غیردولتی و سازمان های مردم نهاد، بازوان مهمی در موضوعات اجتماعی هستند و باید در چارچوب قانون، به کار گرفته شوند.

امروز سه شنبه 17 خرداد ماه 1401 شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس تهران با افزایش 1338و احدی به یک میلیون و 515 هزار واحد رسید.

محمود عزیزی بعد از گذشت بیش از 30 سال بازیگری در سینما قصد دارد اولین فیلم سینمایی خود را کارگردانی کند.