یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

وزیر نیرو گفت: اسناد امضا‌شده در سفر رئیس‌جمهور به دوحه امروز وارد فاز اجرایی شد.

بر اساس اعلام بلومبرگ، ایران در سال جاری میلادی صادرات نفت خود را افزایش داده است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در احکام جداگانه‌ای دو مدیر، یک سرپرست و یک مشاور جدید این سازمان را منصوب کرد.

جنبش امل لبنان تأکید کرد که رژیم موقت صهیونیستی قصد دارد منابع گازی و نفتی لبنان را غارت کند، ولی اجازه نخواهند داد این اتفاق رخ دهد.

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران حمله مسلحانه به یک کلیسا در نیجریه را محکوم و با دولت و مردم این کشور ابراز همدردی کرد.

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در مصاحبه‌ای گفت که مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اراده جدی برای قانع‌کننده توصیف کردن جواب‌های ایران ندارد.

حسین شریعتمداری گفت: امام جمعه وقت اصفهان نقل می‌کرد امام (ره) در سال 63 به من گفتند «آقای منتظری را نجات بدهید، این تکلیف شماست به ایشان تذکر دهید و ایشان را راهنمایی کنید».

قیمت نفت امروز پس از افزایش قیمت نفت عربستان برای فروش در آسیا تا 121 دلار در هر بشکه بالا رفت.

آیت‌الله رئیسی در اولین جلسه شورای‌عالی محیط زیست پیشنهاد کرد برای پیگیری موضوع ریزگردها یک شورای منطقه‌ای حفاظت از محیط زیست تشکیل شود.

رئیس سازمان محیط زیست، گفت: طبق بررسی‌های ما کشوری که سطوح آن نخستین منشا ریزگردها در ایران محسوب می‌شود، عربستان سعودی است و رایزنی با این کشور از طریق کشورهای ثالث در حال انجام است.

اردوی تیم ملی هندبال ساحلی ایران و تیم هندبال ساحلی نوجوانان در حال پیگیری است.

با حکم نظریان سرپرست نایب رئیسی فدراسیون اسکی منصوب شد.

مسئول گروه جهادی فلق بسیج دانشجویی سپاه کربلا از اعزام 40 متخصص پزشکی و پرستاری جهادگر به مناطق محروم سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: روزانه 1100 نفر ویزیت رایگان شدند.

نائب رئیس هیات مدیره باشگاه تراکتور اعلام کرد که بودجه این باشگاه برای فصل آینده به میزان 2 الی 2 و نیم برابر افزایش یافته و به تصویب رسیده است.

از اختصاص 80 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل تالار مرکزی ساری توسط سازمان برنامه و بودجه کشور خبر داد و گفت: عملیات اجرائی آگوستیک سالن‌های سه‌گانه (سالن آمفی تئاتر، سالن سینما و سالن موسیقی یا کودکان و نوجوانان) در حال اتمام است.

عبدالرحمن زاغی گفت: مگس میوه (مگس مدیترانه ای) در باغات سیاه ریشه و مختلط مازندران خطر جدی برای باغات مازندران به شمار می آید باغداران مبارزه را آغاز کنند.