یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

کارشناس و مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص وضعیت بسیار بد و دشوار تیم ملی فوتبال در جام‌جهانی خبر داد و گفت: امیدوارم فقط آبروریزی نکنیم.

باشگاه تراکتور به رای صادره از سوی کمیته انضباطی درباره دیدارش با پرسپولیس، اعتراض کرد.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان گفت: قول قهرمانی نمی‌دهم ولی برای کسب این عنوان با تمام توان تلاش خواهیم کرد.

موضع بانک مرکزی در هفته منتهی به 16 خردادماه توافق برای بازخریدبوده است.

سفیر ایران در دیدار با وزیر امور اجتماعی و خانواده سنگاپور بر آمادگی جمهوری اسلامی برای توسعه مناسبات با سنگاپوردر حوزه‌های مورد علاقه دو‌طرف تاکید کرد.

استاندار کردستان گفت: اجتماع باشکوه «سلام فرمانده» نماد و سمبلی برای فرمانبرداری از ولی امر مسلمین جهان و تقدیم پرچم این انقلاب از دستان مقام معظم رهبری به دستان حضرت ولیعصر (عج) است.

سرود سلام فرمانده اتحاد و همدلی و باور به اعتقادات دینی و وطن‌دوستی را زنده و فرهنگ غنی ایرانی اسلامی را احیاء کرد و چون از دل برآمد لاجرم بر دل نشست و بر زبان‌ها جاری شد.

اجتماع بزرگ همخوانی سرود «سلام فرمانده» در سنندج با حضور پرشور مردم برگزار شد.

وزیر امور خارجه تصریح کرد: نه در مذاکرات از حقوق ملت ایران می‌گذریم و نه در قضیه فلسطین حقوق این ملت را نادیده می‌گیریم.

آیین رونمایی از رونمایی از کتب تفسیری رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) به همت دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب در مشهد برگزار می‌شود.

با اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بازی پرسپولیس و تراکتور 3 بر صفر به سود سرخ‌پوشان تهرانی شد.

در دهه کرامت امسال، 65 کاروان زیر سایه خورشید با اجرای 11 هزار برنامه، جای جای ایران اسلامی را با شمیم معطر رضوی عطرآگین خواهند کرد تا همه دلدادگان حضرت رضا (ع)، با هر فاصله مکانی از حرم بهشتی حضرت در مشهدالرضا (ع)، از راه دور زائر این آستان باشند.

رئیس مجلس شورای اسلامی قانون مجوز پنج ساله واردات خودرو را برای اجرا به دولت ابلاغ کرد.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: تا اینجای کار دو چهره خوب و بازیکن موثر را جذب کردیم و در ادامه قصد داریم تیم خوبی را آماده حضور در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران کرده تا خیال هواداران راحت باشد.

دادگاه نظامی در غزه یک فرد که برای رژیم صهیونیستی اقدام به جمع‌آوری اطلاعات می‌کرد را به اعدام محکوم کرد.

«سینمادو» با اجرای بهروز افخمی و با حضور بهروز شعیبی، سعید مستغاثی و امیر قادری، پانزدهم و شانزدهم خرداد روانه آنتن شبکه دو می‌شود.