یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

اردوی تیم ملی جودو بانوان به میزبانی لرستان آغاز شد.

باشگاه پرسپولیس اخبار مربوط به فهرست خروجی بازیکنان در فصل نقل و انتقالات را رد کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دیدار با حسین عرنوس نخست وزیر سوریه ضمن تاکید بر تحکیم روابط دوستانه دو کشور ایران و سوریه، از گسترش همکاری پزشکی بین ایران و سوریه استقبال کرد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری عاملان مجروحیت مامور پلیس در محله مرتضی گرد خبر داد.

زلزله‌های 2.9 و 2.6 ریشتری بندرخمیر و پارسیان را در استان هرمزگان لرزاند تا لزوم حفظ آمادگی مقابله با بلایای طبیعی، ایمن‌سازی سازه‌ها و ساخت سازه‌های ایمن را بار دیگر یادآور شود.

رهبر حکیم و بصیر انقلاب اسلامی در پایان سخنرانی خود در روز 14 خرداد 1401 درحرم مطهر حضرت امام خمینی (ره)، چند توصیه مهم به فعالان عرصه‌ی انقلابی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی داشتند.

نشست ارتقاء علمی پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری ژنتیک در سطح بین المللی با دعوت از یکی از برجسته ترین دانشمندان و پژوهشگران جهان در حوزه شیمی تجزیه وزیست حسگرها (بیوسنسورها) و پژوهشگران و محققان پژوهشگاه ژنتیک برگزار گردید.

با هدف ایجاد منطقه آزاد مشترک ایران و سوریه، نشست مشترکی با حضور «ایاد کوسا» مدیرکل مناطق آزاد سوریه و هیات همراه با «سعید محمد» مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی در محل دبیرخانه شورایعالی برگزار شد.

آیت‌الله رئیسی گفت: دولت خود را اولین مخاطب فرامین رهبر معظم انقلاب می‌داند و تحقق فرمایش‌های ایشان را نیز با جدیت پیگیری می‌کند.

علی اکبر محرابیان که شب گذشته وارد دوحه شده بود، با وزیر نیروی قطر دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ازسرقت از صندوق امانات یک بانک در خیابان انقلاب خبر داد.

کشورهای عضو مرکز هدف‌گیری تأمین مالی تروریسم که شامل آمریکا و چند کشور عربی است اسامی چند نفر از جمله دو تبعه ایران را در فهرست ادعایی تحریم خود قرار داد.

در جلسه امروز دوشنبه هیات دولت به ریاست آیت‌الله رئیسی، نصاب معاملات در سال 1401 تعیین شد.

سفیر کمیته برگزاری مسابقات جام جهانی قطر عصر امروز در تمرین تیم ملی در دوحه حضور یافت.

عصر امروز تیم ملی هاکی بانوان کشورمان موفق شد آخرین بازی تدارکاتی خود مقابل تیم لیگ برتری اگه ایلدیزلار ترکیه را با پیروزی پرگل 6 بر صفر به پایان برساند و بدین ترتیب فاتح هر 4 بازی تدارکاتی مقابل تیم ترکیه ای باشد.

تیم چهار نفره پاراتکواندو ایران با کسب طلا و یک برنز به کار خود در رقابتهای چالش پاراگرندپری پایان دادند.