یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

بهمن قدمی گفت: یکی از حوزه‌هایی که می‌تواند گسترش‌دهنده شرکت‌های دانش‌بنیان باشد بحث اینترنت و فضای مجازی و زیرساخت‌ها در این زمینه است.

فرماندار شهرستان ساری از محلات نوبنیاد و کوی شهید غفاری ساری بازدید کرد.

هیاتی از مسئولان ادارات کل و نهادهای انتظامی و اجتماعی، به همراه قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه کربلا از محله "نوبنیاد" ساری بازدید کردند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد گفت: در سطح استان هیچ مشکلی در زمینه تامین سوخت کامیون داران در حد پیمایش وجود ندارد و کارت های سوخت انها به موقع شارژ می شود.

محمدباقر محمدی لائینی گفت: ظرفیت‌های خوبی در عرصه تولید علم در حوزه علمیه خواهران شکل‌گرفته است و باید این ظرفیت پاسخگوی نیازهای جامعه باشد.

عصر امروز سربازان هزار و چهارصدی امام زمان عجل الله فرجه از کنار خلیج نیلگون فارس آمادگی خود را برای حضور در صف سربازان آن حضرت با ندای نوای سلام فرمانده فریاد زدند.

باتوجه به اظهارات دولت در خلاصه شدن افزایش قیمت تنها در چهار قلم لبنیات، روغن، مرغ و تخم مرغ و محصولات آرد غیر از نان مصرفی مردم، افزایش قیمت‌ها دامن‌گستر شد و تمام بخش‌ها را تحت‌الشعاع خود قرار داد و عملاً با سرعت افزایش قیمت‌ها، نظارت نتوانست خود را به گرد این افزایش‌ها برساند و باید اذعان داشت که پنچر شده است.

پیرو انتشار خبری جعلی مبنی بر ترور یکی از کارکنان سپاه استان قم، روابط عمومی سپاه استان قم طی بیانیه‌ای این خبر را تکذیب کرد.

ابراهیم عزیزی با اشاره به اینکه از ابتدا گفته ایم که اعتماد به غرب بی حاصل است و امروز هم روشن شده است که اروپا تحت سیطره آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار دارد گفت: دستگاه دیپلماسی در برابر این گستاخی غرب عقب نشینی نخواهد کرد.

سید محمدجواد رضوی گفت: از روز اول پس از این حادثه و دستگیری این مدیر، به شهردار اهواز گفتیم که مسئولیت این مدیر را لغو کند اما نمی‌دانم چرا شهردار تاکنون به این موضوع توجه نکرده است.

زنگنه گفت: مهمترین اقدام نمایندگان دوره یازدهم صیانت و ارتقای جایگاه مجلس در قانون گذاری و تصمیم گیری کشور بود و عملا مشاهده می شود که در همه تحولات داخلی و بین المللی و تصمیم گیری های داخلی پر رنگ است و به جایگاه واقعی خود برگشته است.

پارک بانوان میدان مادر خرم‌آباد، مشکلات بسیاری دارد که بایستی مسئولان ذی‌ربط نظارت و پیگیری‌های لازم به جهت رفع مشکلات آن را انجام دهند تا بانوان بدون دغدغه در این مکان حضور یابند.

سردار دهکی گفت: مرزبانان پایگاه دریابانی بندرلنگه با توقیف 3فروند لنج حامل سوخت قاچاق، 42 هزار و 500 لیتر سوخت گازوئیل قاچاق کشف کردند.

یکی از مطالبات اصلی مردم روستاهای فارغان شهرستان حاجی‌آباد هرمزگان به خصوص روستای نظام‌آباد، راه‌اندازی ایستگاه‌های آتش‌نشانی در روستاها است تا با توجه به اوج گرما در تابستان، روستاییان شاهد آتش‌سوزی‌های گسترده و از بین رفتن محصولات زراعی شان نشوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار مرکزی گفت: ساعت کاری ادارات استان مرکزی از تاریخ شنبه 21 خرداد از ساعت 6:30 لغایت 13:30 خواهد بود.

سلیمی با اشاره به اینکه وزارت جهاد کشاورزی موظف است نگرانی مرغداران و دامداران را برطرف کند، گفت: تأمین نهاده‌ها و خرید تضمینی گوشت قرمز و مرغ در دستور کار وزارت جهاد کشاورزی قرار گیرد.