یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

بنابراعلام روابط عمومی وزارت بهداشت طی شبانه روز گذشته 59 بیمار مبتلا به کرونا شناسایی شدند و یک بیمار نیز جان خود را از دست داد.

مدافع جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تقریبا همه می‌دانند که من از بچگی عاشق پرسپولیس هستم و خیلی خوشحالم که توانستم به تیمی ملحق شوم که دوستش دارم.

معاون وزیر صمت ضمن اشاره به افزایش تورم جهانی در گران شدن کالاها گفت: تامین مالی بنگاه‌های اقتصادی در دستور کار قرار دارد و از مصوبه سران قوا برای تسهیل فضای کسب‌وکار خبر داد و تاکید کرد: این مصوبه در احیای واحدهای راکد موثر خواهد بود.

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: اگر ذهن در جامعه به یک همگرایی نمی‌رسد به این دلیل است که نظام بانکی بابت 360 هزار میلیارد تومان وام مسکن به نتیجه نهایی نرسیده است، اما نحوه توزیع آن برای دهک‌های مختلف کاملا مشخص است.

فرماندار ویژه آبادان گفت: آخرین آمار‌ها از متروپل حاکی از جان باختن 41 شهروند در زیر آوار است.

کاشت برنج با پهپاد در منطقه Krkkale ترکیه به منظور صرفه جویی در هزینه و زمان آغاز شد.

نبود درمانگاه شبانه روزی باعث گلایمندی شهروندان کندری شده زیرا برای رسیدن به بیمارستان مجهز بعد از ساعت اداری باید مسافت 15 کیلومتری تا مرکز شهرستان را طی کنند.

رییس فدراسیون تنیس روی میز گفت: عملکرد ملی پوشان ما در مسابقات قزاقستان چشم‌گیر بود و در این مسابقات موفق به کسب مقام قهرمانی در بخش تیمی و انفرادی پسران و مقام اول و سوم انفرادی دختران شدیم.

سخنگوی وزارت امور خارجه با مردود خواندن قطعنامه پیشنهادی به شورای حکام آژانسگفت که جمهوری اسلامی ایران متناسب با هر اقدامی در این شورا پاسخ‌های خود را خواهد داد.

امروز دوشنبه 16 خرداد ماه 1401 شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس تهران با کاهش 27.647 واحدی به یک میلیون و 514 هزار واحد رسید.

رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران از راه‌اندازی مرکز تجاری ایران در قطر و همچنین آغاز فعالیت رایزن بازرگانی ایران در این کشور خبر داد.

در دیدار وزیر نیرو با وزیر انرژی قطر در دوحه، دو طرف بر توسعه روابط و همکاری‌های مشترک تاکید کردند.

ویتول سوئیس در جدیدترین اظهارات خود اعلام کرده است ایالات متحده به منظور کنترل قیمت نفت می‌تواند اجازه دهد بدون رسیدن به توافقی با ایران نفت بیشتری از ایران وارد بازار شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق قم با بیان این که مصرف برق در ادارات باید 30 درصد کاهش یابد، گفت: برق ادارات پرمصرف قطع می‌شود.

مترجم و نمایشنامه‌نویس با بیان اینکه امسال نمایشنامه «جنگال» در حوزه کودکان و نوجوانان با موضوع جنگ نوشته‌ام، گفت: این نمایشنامه برای نسل جدیدی است که سال‌های جنگ را تجربه نکرده‌اند.

امروز دوشنبه در بازار آتی نفت حدود دو دلار افزایش یافت به طوری که قیمت نفت خام برنت 121 دلار و 78 سنت در هر بشکه ثبت شد.