یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

کلامی گفت: اعتبار جذب شده مازاد بر بودجه دستگاه‌هاست به طور مثال بودجه فرهنگ و ارشاد استان در ابتدای سال مشخص شده و اعتبار خرید خانه ستارخان از خود وزارتخانه تامین می‌شود.

روستای زیبای هلی چال آمل در بهار طبیعت بی نظیر و بکری دارد.

فوتبالیست نوجوان استان آذربایجان‌شرقی به اردوی تیم ملی زیر 17 سال کشور دعوت شد.

"سجاد ستوده" مسئول سازمان فضای مجازی سپاه قدس گیلان، با بیان اینکه ویژه برنامه "پا به پای میرزا" با هدف بازخوانی وقایع نهضت جنگل در رشت برگزار شد، گفت: 15خرداد و در برخی اسناد 16 خرداد سال 1299 شمسی، میرزا کوچک خان جنگلی در راه اعاده استقلال و حاکمیت ملی ایران با انتشار بیانیه‌ای و با حضور بر سر قبر دکتر حشمت، الغای اصول سلطنت و تأسیس حکومت جمهوری ایران را در رشت اعلام کرد.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه امام خمینی (ره) انقلاب را بر مبنای یک جهت دهی شکل داد و یک هدف و قله تعیین کرد، گفت: ما زمانی می توانیم ادعای توانایی حفظ انقلاب را داشته باشیم که بتوانیم آن جهت دهی را در اذهان ببینیم، یعنی جوان مؤمن متعهد انقلابی باید افق دیدش حل مسائل جهانی باشد. ذیل این نگاه است که از درون مشکلات حل می شود.

مانتوهای تنگ و جلوباز و لباس‌های زننده در بازار و ویترین مغازه‌های کهگیلویه و بویراحمد ترویج مدلینگ های خیابانی است.

همزمان با دهه کرامت، کاروان خدام حرم رضوی در جمع عشایر استان حضور یافته و پرچم متبرک آستان قدس را در مقابل دیدگان عاشقان حریم و حرم قرار دادند.

فرماندار شهرستان کهگیلویه از نیاز این شهرستان به اعتبار 600میلیارد ریالی جهت تکمیل طرح هادی روستاها خبر داد.

استاندار ایلام گفت: 19 کمیته ستاد اربعین حسینی استان، برنامه محور با تمام جزئیات کامل و نیازمندی ها باشند و برنامه جامع تدوین کنند و در این راستا 19 کتابچه مربوط به هر کمیته تهیه و تدوین شود.

حجت الاسلام گنابادی نژاد گفت: بر اساس آمارها و اطلاعات منتشر شده و علنی، دستگاههای جاسوسی آمریکا با حمایت مالی قارون های منطقه، تشکیلاتی برای جنگ رسانه ای سازماندهی کردند و به طور جدی در حال برنامه ریزی برای آلوده کردن فضای فکری و ذهنی جامعه هستند.

متحول شدن یک بانوی زاهدانی در زمان ستم شاهی که آن روزها، مسئله حجاب در جامعه چندان اهمیتی نداشت، امکانی فراهم کرد تا بانوان به سمت اسلام و عقاید اسلامی سوق پیدا کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از کشف کالاهای قاچاق به ارزش تقریبی 4 میلیارد و 500 میلیون ریال در محور دیلم به گچساران خبر داد.

مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد گفت: تاکنون موردی از بیماری تب کریمه کنگو در کهگیلویه و بویراحمد مشاهده نشده است.

شرکت هپکو اراک بزرگترین تولید کننده ماشین آلات سنگین خاورمینه، از انعقاد قرارداد فروش لودر به ارزش 167 میلیارد تومان خبر داد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان، گفت: طرح هوشمندسازی یارانه نان به صورت پایلوت در شهر رشت از امروز دوشنبه آغاز شد.

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، طی حکمی محمدعلی مرآتی را به عنوان دبیر پانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران منصوب کرد.