یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

تیم ملی پاراتکواندو در بخش مردان در رقابت‌های پاراگرندپری صوفیه به عنوان سوم رسید.

رئیس سازمان حمایت گفت: علت مشکل پیش آمده در اعلام نتایج منتخبان خرید خودرو مشخص نشدن منتخبان ذخیره از منتخبان اصلی بود / به منتخبان ذخیره این دوره در قالب طرح‌های مشخص خودرو تخصیص داده می‌شود

برخی فعالیت‌های غیرقانونی، خلاف شرع و عرف زیر پوست برخی آرایشگاه‌ها اتفاق می‌افتد که سلامت بانوان را نشانه گرفته؛ بر اساس آمارهای موجود 70درصد خدمات ارائه شده در آرایشگاه‌های زنانه قزوین غیرقانونی است.

در پی بی‌توجهی متولیان امر به قوانین حوزه اجاره‌بهای مسکن تخلفی مبنی بر افزایش افسارگسیخته قیمت‌های اجاره در سکوت قانون و عدم تبعیت اجاره‌بها از نرخ‌نامه دولتی در حال رقم خوردن است که مستأجران را به حاشیه شهرها هدایت می‌کند.

حجت الاسلام حسینی گفت: جریان رسانه ای دشمنان نظام اسلامی با تحریف و وارونه نمایی واقعیت ها و نقاط قوت ایران را ضعیف جلوه می دهند.

محمد امین حسینی سرپرست معاونت اداره کل و اداره دامپزشکی شهرستان چابهار گفت: ظرفیت بالقوه بروز بیماری تب کریمه کنگو در استان وجود دارد و به همین دلیل اقداماتی در دستور کار دامپزشکی ها قرار گرفته که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، کنترل جمعیت کنه است.

بر اساس اعلام مرکز آمار ایران، شاخص قیمت تولیدکننده کل کشور نسبت به فصل مشابه سال قبل (تورم نقطه به نقطه) در فصل زمستان 1400 به 42,0 درصد رسید که در مقایسه با همین اطلاع در فصل قبل 6.6 واحد درصد کاهش داشته است.

رییس پلیس فتای تهران بزرگ از انهدام باندی چهار نفره که اقدام به خالی کردن حساب بیش از 100 نفر از مراجعه‌کنندگان به دستگاه های خودپرداز غیرنقدی کرده بودند، خبر داد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح «اصلاح قانون مهریه» نیاز به کارشناسی تخصصی دارد.

بعد از گذشت 28 ماه، مبتلایان روزانه کرونا دو رقمی شدند.

کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال در آستانه سرمربی‌گری پسران آبی در لیگ برتر فصل بیست‌ودوم قرار گرفت.

حجت‌الاسلام احمد حسین فلاحی گفت: آیین نامه تدوین شده توسط وزارت آموزش و پرورش، نباید مغایرتی با کلیات قانون رتبه بندی معلمان، داشته باشد.

شهرستان بمپور دارای محله هایی است که هنوز بدون نام و نشان هستند و این مسئله باعث سردرگمی بسیاری از شهروندان در پیدا کردن محلات شده است.

فریبرز کرمی گفت: امسال شاهد افزایش 16درصدی تردد مسافر در پایانه مسافری شهید کاویانی کرمانشاه هستیم.

سازمان هواشناسی رگبار باران، رعدوبرق احتمالی و وزش باد شدید موقتی در بخش‌هایی از استان‌های ساحلی خزر، ارتفاعات و دامنه‌های البرز و استان‌های غربی کشور را برای روزهای آینده پیش‌بینی کرد.

شهباز حسن پور با بیان اینکه وضعیت برگشت پول برای صادر کنندگان، دغدغه حتمی است، گفت: در این زمینه وظیفه بانک مرکزی، وزارت امور اقتصاد و دارایی و وزرات صمت است که در جهت کاهش دغدغه صادرکنندگان، ارتباطات بیشتر با کشورهای طرف قرار داد داشته باشد.