یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

در این قسمت از عکس‌نوشته‌های به معضل بی‌پایان حرکات نمایشی و خطرناک رانندگان در خیابانهای شهر یاسوج پرداخته شده است.

حجت‌الاسلام سیدکاظم روح‌بخش گفت: پدر و مادر نقش بسیار مهمی در تربیت دینی فرزندان دارند.

شبکه سه سیما قرار است با مسابقه بزرگ «قهرمان» سراغ ساخت استعدادیابی جدیدی در سطح بین‌الملل برود.

تور کنسرت‌های گروه موسیقی «سیاوش» به سرپرستی و خوانندگی همایون شجریان از اوایل تابستان سال جاری در تهران آغاز می‌شود.

برنامه موج ورزش این هفته به پیگیری مطالبات هواداران تراکتور اختصاص داشت که البته همچون همیشه با رویه تکراری عایدی نداشت.

احمدرضا محمدی از تامین آب آشامیدنی سالم بهداشتی و پایدار برای شهر چلیچه خبر داد.

محمدبیگی گفت: اکنون مجدانه در کمیسیون‌های مجلس اهرم نظارتی را بر دست گرفته و با ذره‌بین از تک‌تک وزارتخانه‌ها مطالبه اجرای قانون را داریم برای مثال در حوزه اختصاص یک خودروی دولتی به مادران دارای دو فرزند و بیشتر تاکنون 15 هزار مادر خودرو دریافت کردند.

حضور رئیس هیات فوتبال استان آذربایجان‌شرقی در این سمت با وجود اتمام دوره 4 ساله قانونی است!

حجت‌الاسلام یوسف پورآرین گفت: فعالان و کنشگران حوزه جمعیت باید گفتمان مربوط به جمعیت و فرزندآوری را ترویج کرده و برای تحقق آن برنامه‌ریزی و طراحی کنند.

عبداله صفیان گفت: شورای اسلامی شهر بلداجی پارک بانوان را طراحی و حصارکشی کرده ولی بضاعت مالی جهت تکمیل آن را ندارد، با توجه به اینکه بانوان بلداجی از امکانات رفاهی و تفریحی بی نصیب مانده اند انتظار می‌رود اعتبار لازم جهت تکمیل این پروژه به شهرداری بلداجی اختصاص یابد.

بازرسی کل استان قزوین در راستای رسالت های قانونی و سیاست‌های نظارتی کشوری، ضمن دعوت از دستگاه های اجرایی متولی استانی، اولین نشست شناسایی ساختمان های ناایمن استان را برگزار نمود.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار استان قزوین با اشاره به افزایش قیمت موز در بازار، جدیدترین نرخ میوه و تره بار در بازار قزوین را اعلام کرد.

عبدالصادق نجفی سرپرست شهرداری شهرکرد گفت: 20 دستگاه اتوبوس جدید تا پایان شهریورماه به ناوگان حمل و نقل شهرکرد اضافه می‌شود.

طبق مصوبه دولت اختیار تغییر ساعات اداری به استانداران داده شده و تا کنون این مسئله در 12 استان اجرایی شده است.

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ایران تصریح کرد که تصمیم‌گیری درباره قطعنامه علیه ایران به شورای حکام بستگی دارد و خواهان کاهش همکاری بین ایران و آژانس نیست.

در ادامه عملیات آوار برداری متروپل سه پیکر دیگر پیدا شد که در مجموع تعداد جانباختگان این حادثه به 41 نفر افزایش یافت.