یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان رسماً به باشگاه پرسپولیس پیوست.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: دوم تیر ماه، پانزدهمین کنگره جامعه اسلامی مهندسین به صورت مجازی و حضوری برگزار خواهد شد.

اتحادیه جهانی کشتی از 4 داور ایرانی برای قضاوت در مسابقات رده‌های مختلف قهرمانی جهان دعوت کرد.

ششمین اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال زنان ایران با حضور 16 بازیکن از امروز (دوشنبه 16 خرداد) آغاز شد.

عطر و بوی حرم رضوی با ورود پرچم متبرک حرم امام رضا (ع) در استان لرستان پیچید.

زهرا افتخاری گفت: سلبریتی های وطن فروش هیچ گاه نمی توانند الگوی جوانان کشور باشند، زیرا عروسک خیمه شب بازی غرب شده اند و کارهای سازماندهی شده آنها را اجرا می کنند.

شهر نهاوند از بهترین نمونه‌های پربار فرهنگ و تمدن ایران است. موقعیت جغرافیایی مناسب و دارا بودن خصوصیات برجسته طبیعی، باعث شکل‌گیری تاریخی کهن در این منطقه شده است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: قرار است با سرمربی پرسپولیس نشست برگزار کنیم و گل‌محمدی لیست جدید بدهد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه از وزش باد و نفوذ غبار و همچنین کاهش دمای هوا در طی روزهای آتی خبر داد.

امدادی‌فر گفت: با درخواست دانشگاه علوم پرشکی مشهد به‌منظور بررسی اعتراضات به سوالات، نتایج آزمون بیمارستان غدیر شهرستان سرخس هفته آخر خردادماه اعلام می‌شود.

یکی از بهترین اماکنی که نقش موثری در جذب گردشگر در هر منطقه ای دارد وجود بقاع متبرکه و امامزادگان است. استان کردستان نیز این بهره بی‌نصیب نبوده و سالانه تعداد کثیری زائر این قبور مقدس را زیارت می‌کنند.

مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی دبیر چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر را منصوب کرد.

شهرداری تهران اعلام کرد: سامانه‌های خدماتی شهر تهران، برای اطمینان بیشتر از پایداری و خدمت‌رسانی حداکثری به صورت موقت، محدود شده است.

جوادیان‌زاده گفت: اجرای طرح فاضلاب تأثیری روی آب قنواب و چاه‌ها نخواهد داشت؛ این در حالی است که عدم اجرای این طرح، بخاطر بحث آلودگی می‌تواند تأثیرات منفی داشته باشد.

سرمربی تیم ووشو جوانان بانوان ایران در بخش ساندا معرفی شد.

استاد حوزه علمیه گفت: حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) طرفداران خود را به پذیرش ولایت علی ابن موسی الرضا (ع) ترغیب کرد. از سوی دیگر نیز به دفاع از آن حضرت به مبارزه با حاکمان جور پرداخت و در این راه به شهادت رسید.