یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

اجرای کنسرت نمایش «سی صد» با بلیط های 700 هزارتومانی نماینده جاده ای است که مدت هاست استفاده از برنامه های فرهنگی هنری و رفت و آمد در این خط ویژه را مخصوص خانواده های لاکچری تعریف کرده است.

دور جدید تمرینات تیم ملی پومسه برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا، در فدراسیون تکواندو آغاز شد.

رسانه‌های خبری از کشته شدن 50 نفر در حمله مسلحانه به کلیسایی در جنوب غربی نیجریه خبر دادند.

سرمربی تیم ملی کاراته گفت: انتخابی نهایی تیم ملی کاراته آقایان جهت اعزام به بازی های کشورهای اسلامی و مسابقات قهرمانی آسیا 25 و 26 خرداد برگزار می شود.

رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب با بیان اینکه امام خامنه‌ای بهترین گزینه برای زعامت جامعه اسلامی بودند، گفت: شاخصه‌هایی مانند جهان‌شناسی، زمامداری حکومت اسلامی و حجم عظیم اطلاعات ایشان را از سایرین متمایز می‌کند.

مربیان رزمی هیئت منطقه آزاد اروند در حادثه تلخ متروپل دار فانی را وداع گفتند.

دهقان، رئیس اورژانس استان یزد، از مصدومیت 14 نفر و فوت سه نفر بر اثر تصادفات جاده ای در استان یزد در آخرین روز تعطیلات خبر داد.

رئیس قوه قضاییه گفت: نسبت به اتمام سریع‌تر تحقیقات درخصوص حادثه متروپل پیگیری‌های لازم را انجام دهید تا پرونده هر شخص به هر میزانی که در این حادثه مقصر بوده طبق قانون تکمیل شود.

مربی تیم ووشو بانوان گفت: امیدوارم جواب اعتماد صدیقی و فدراسیون ووشو را به بهترین شکل ممکن بدهم.

به یاد داریم که در دولت گذشته مردم بارها و بارها انتقاد کردند که کاش در میان این همه مشکلات کسی بود تا از نزدیک صدای آن‌ها را بشنود و پای درددلشان بنشیند. حداقلی‌ترین نتیجه تغییر مدیریت پشت‌میز التیام بر زخم‌های مردم است که دولت سیزدهم به خوبی از پس این مهم برآمده است.

فرماندار شهرستان ابهر گفت: در ادامه روند آزاد‌سازی حریم رودخانه ابهررود 10 واحد دیگر احداث شده در این مسیر تخریب خواهند شد.

رئیس مجمع نمایندگان ایلام گفت: مردم ایلام از منابع نفت و گاز سهم ناچیزی دارند و ضروری است این منایع در جهت توسعه استان ایلام اختصاص یابد.

سایت اتحادیه جهانی کشتی طی گزارشی به تمجید از ستارگان کشتی آزاد کشورمان در مسابقات قزاقستان پرداخت.

با نگاهی به ورودی و خروجی شهرهای کرمانشاه آنچه بیشتر از همه به چشم می آید نبود طراحی های اصولی و از همه مهمتر انباشت نخاله های ساختمانی و گاهی زباله است.

امام جمعه شهرستان ریگان گفت: کلنگ احداث فرهنگسرا در شهرستان ریگان ده سال گذشته، قبل از فعالیت دولت یازدهم و دوزادهم زده شده و چند آهن برای انجام کار جای گذاری شده، اما بعد از گذشت ده سال برای تکمیل پروژه اقدامی انجام نشده است.

اکبر یوسفی گفت: دانش‌آموزان مدارس کم برخوردار توسط مراقبین سلامت حوزه استحفاظی مرکز جامع سلامت نزدیک منازل خود معاینه شده و در صورت داشتن پوسیدگی دندان توسط سیستم یکپارچه سیب دانشگاه علوم پزشکی به این مرکز ارجاع داده می‌شوند.