یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

سریال «آقای قاضی» از 19 خردادماه و بر خلاف سریال های شبانه تلویزیون، فقط دو روز در هفته روانه آنتن سیما می‌شود.

روح‌الله عباس‌پور گفت: جراحی اقتصادی کشور سبب بروز برخی نارضایتی‌ها شده؛ دولت سیزدهم دست به اقدامی شجاعانه زده و تمامی این اقدامات به مصلحت مردم و کشور است.

رحمان فیض قربانی از آغاز برداشت آلبالو در سطح 200 هکتار از باغات استان کرمانشاه خبر داد.

«سه رچاوه» دارای طبیعتی سرسبز و آب و هوایی مطبوع بوده و اطراف آن را صخره‌های سنگی احاطه کرده است؛ راه دسترسی روستا آسفالته است، اما همچنان فاقد خانه بهداشت و مدرسه متوسطه اول است و ساکنان برای حل این کمبودها مجبورند به روستای سرا مراجعه کنند.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: مجلس 3 هزار و 100 میلیارد تومان اعتبار دیگر برای اجرای طرح هادی روستاها مصوب کرده است.

وزیر نیرو با اشاره به نقش موثر تجار در افزایش حجم معاملات ایران و قطر، از امضای سند حمایت و پشتیبانی از بخش خصوصی ایرانی و قطری در اجلاس هشتم کمیسیون همکاری‌های اقتصادی دو کشور خبر داد.

وزیر بهداشت در سفر به عراق که با هدف گشوده شدن مسیر زائران اربعین حسینی پس از سه سال وقفه بر اثر شیوع کرونا انجام شد، از نهایی شدن دستورالعمل بهداشتی مراسم اربعین خبر داد.

در آستانه اکران فیلم سینمایی «هناس» از پوستر رسمی آن رونمایی شد.

این روزها نخاله‌های مسیر رودخانه دلمبر کرج شرایط بدی را ایجاد کرده و رهاسازی فاضلاب خانگی در آن معضلات بهداشتی زیادی را به وجود آورده است.

آسیب‌های وارد شده به این مدرسه تاریخی که یکی از حافظه‌های جمعی مردم اصفهان محسوب می‌شود، تا جایی است که آسیب‌هایی که به مرور به این فضای آموزشی تاریخی وارد شد، باعث شد تا در سال 1392 قسمت میانی مدرسه به‌صورت کامل تخریب شود.

اسماعیل حسین زهی گفت: طرح دو فوریتی مجلس برای کنترل اجاره بها پس از تصویب در صحن، به کمیسیون عمران ارجاع شد.

فروریختن یک ساختمان در حال ساخت در لبنان را مشاهده می کنید.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود دعایی را تسلیت گفت.

محسن رعنایی گفت: براساس آخرین آمار ثبت شده در خراسان شمالی 750 هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت هستند که از این تعداد 600 هزار نفر به صورت کاملا رایگان خدمات بیمه ای را دریافت می‌کنند.

در حالی که از مدت‌ها قبل اعلام شده بود، فصل نخست سریال «مستوران» از امشب دوشنبه 16 خرداد ماه روی آنتن می‌رود، پخش این مجموعه تاریخی به تاخیر افتاد.

بر اثر آتش‌سوزی یک انبار کانتینر در یکی از بنادر بنگلادش، تاکنون دست‌کم 40 نفر کشته و بیش از 450 نفر زخمی و مصدوم شده‌اند.