یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

مجتبی اعوانی گفت: با ثبت درخواست در سامانه سیوا مامور بازیافت، پسماند های مورد نظر از شهروند درخواست کننده را پس از وزن کردن و ارائه فاکتور تحویل گرفته و مبلغ محاسبه شده را به صورت نقد و یا شارژ کیف پول الکترونیکی تحویل خواهد داد.

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: فرهاد مجیدی مجیدی استقلال واقعی را با شخصیت قهرمانی بسته و بحثی در قابل احترام بودن تیمش نیست.

کمتر از چند روز از جنایت هولناک شهر «بوفالو» در ایالت نیویورک آمریکا نمی‌گذرد که خبر رسیده، این بار یک جوان 18 ساله در تگزاس با یک کلت و یک مسلسل و پس از کشتن مادربزرگش، وارد یک دبستان شده و کودکان معصوم را به شکل جنون‌آمیزی به گلوله می‌بندد.

بیشترین مصرف برق در خراسان جنوبی مربوط به چاه‌های کشاورزی است که شرکت برق تصمیم گرفته با همکاری کشاورزان برق این چاه‌ها را رایگان کند.

هورالعظیم بزرگترین تالاب مرزی کشور و تالابی مشترک بین ایران و عراق است که دو سوم مساحت آن در عراق قرار دارد. قسمت ایرانی تالاب از رودخانه کرخه و انشعابات آن تغذیه می‌شود. هورالعظیم سال‌ها است به دلایل مختلف از جمله خشکسالی و جاده سازی شرکت های نفتی با کمبود آب دست و پنجه نرم می‌کند.

هر ساله در استان گیلان، مسابقات فوتچل، با هدف شادی و نشاط در فصل شالیکاری و فصل نشا (کاشتن بذر برنج) و به شکرانه فصل جدید، در شالیزار‌های استان برگزار می‌شود. ششمین دوره مسابقات فوتچل آستانه اشرفیه با حضور 12 تیم از شهر‌های آستانه اشرفیه و لشت نشا و سیاهکل در چهار گروه 3 تیمی آغاز شد

کرسی‌هایی که می‌تواند جای هرکسی باشد ولی چگونه؟ آیا هرکسی که از راه می رسد می‌تواند نماینده ما باشد؟ در این سالها آیا فریب خورده‌ایم؟

توضیحات عبدالملکی وزیر کار درباره شیوه پرداخت افزایش حقوق فروردین و اردیبهشت بازنشستگان تامین اجتماعی را مشاهده می کنید.

در چهاردهمین روز از حادثه فرو ریختن ساختمان متروپل در آبادان، تلاش‌ها برای جستجوی افراد گرفتار زیر آوار ادامه دارد.

حضرت آیت الله خامنه ای در پیامی درگذشت حجت الاسلام سید محمود دعائی را تسلیت گفتند.

دنیای امروز ما به تسخیر پلاستیک‌ها درآمده است؛ ازکیسه‌های پلاستیکی برای خرید روزانه استفاده می‌شود. زندگی بدون پلاستیک دیگر نه تنها یک رویا، بلکه از جهاتی غیرممکن است.

دهقان سرپرست شرکت شهرک های صنعتی استان یزد گفت: با توجه به ظرفیت ناحیه صنعتی2شهرستان بهاباد در زمینه برطرف کردن مشکل اشتغال منطقه سعی خواهد شد در کمترین زمان ممکن جانمایی ناحیه صنعتی2بهاباد به سرانجام برسد.

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در دیدار با اعضای اتحادیه جهانی علمای مسلمان در استانبول گفت: همه طرف‌ها از «مسجدالاقصی» و هویت اسلامی آن دفاع کنند.

منابع خبری بامداد دوشنبه گزارش دادند، ائتلاف سعودی در 24 ساعت گذشته 96 بار آتش‌بس یمن را نقض کرده است.

عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) یکشنبه شب توهین سخنگوی حزب حاکم هند به پیامبر گرامی اسلام (ص) را محکوم کرد.

آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل اعلام کرد بیش از 200 میلیون نفر در هر سال ممکن است به دلیل اختلالات آب و هوایی تا سال 2050 آواره شوند.