یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

دفاتر بسیج دانشجویی در 400 دانشگاه کشور طی نامه‌ای از رئیس دستگاه قضا خواستند تا در اسرع وقت با تمامی مسئولین دولتی و غیردولتی که مستقیم یا غیرمستقیم با عدم نظارت خود، منجر به رقم خوردن حادثه تلخ متروپل شدند، برخورد قضائی صورت گیرد.

تیم ملی فوتبال ولز در مسابقه پلی آف اروپا موفق شد با نتیجه یک بر صفر اوکراین را شکست دهد و به جام جهانی 2022 قطر صعود کند.

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین اتریش در پیامی توییتری نوشت که نشست فردای آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که موضوع ایران نیز مورد بحث قرار خواهد گرفت، با تنش همراه خواهد بود.

وزیر امور خارجه گفت: مرحوم دعایی جهادگر میدان فرهنگ و تبیین، با نگاهی مشفقانه و خاضعانه همواره در فکر تعالی و پیشرفت ایران اسلامی بود.

در پی اهانت صورت گرفته در یک برنامه تلویزیونی کشور هند به پیامبر اکرم (ص) عصر امروز سفیر هند در تهران توسط مدیرکل آسیای جنوبی به وزارت امورخارجه فراخوانده شد.

معاون اول رئیس جمهور با تسلیت درگذشت حجت‌الاسلام دعایی، تجربه گرانسنگ ایشان را نمونه‌ای از مردم داری، ساده زیستی و اخلاق توصیف کرد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی با انتشار پیامی درگذشت حجت الاسلام سید محمود دعایی نماینده رهبری و سرپرست موسسه اطلاعات را تسلیت گفت.

رئیس‌جمهور عراق در سخنانی گفت که مقابله با تبعات تغییرات آب‌و‌هوایی باید اولویت مهم این کشور باشد.

آتنا کاظمی گفت: شکاف نسلی بین والدین و فرزندان منجر به چالش های گوناگونی شده که اگر با آگاهی و درک متقابل به آن نگاه نکنیم، بیش از پیش عمیق تر می شود.

محدثه مستوفی گفت: دوره های پرورش جوانه های خوراکی یکی از مشاغل درآمدزا ویژه زنان است.

حجت الاسلام نیک بین با تاکید بر اینکه مشکلات و نارسایی ها و گرانی های امروز جامعه زیاد است ولی قرار نیست کسی از آرمان های امام خمینی (ره) دوری کند، گفت: ساده زیستی و همراهی با مردم یکی از ویژگی های اصلی امام راحل بود و مسئولان بلندپایه نظام باید این را الگوی خود قرار دهند.

سرمربی ایتالیایی استقلال نسبت به شایعات مطرح شده مبنی بر حضور به عنوان سرمربی در جمع آبی پوشان واکنش نشان داد.

داور زن ایرانی دیدار نهایی مسابقات جهانی" WTT کانتندر پلاتجا دارو اسپانی را قضاوت کرد.

دروازه‌بان جدید پرسپولیس گفت: امیدوارم دوباره هواداران را خوشحال کنیم و به آرزوی خودم یعنی قهرمانی در آسیا برسیم.

اولین اردوی تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان برای اعزام به مسابقات کاپ آسیا که درتیرماه برگزار می شود، از روز پنجشنبه دوازدهم تا ظهر یکشنبه پانزدهم خردادماه به میزبانی اراک، مجتمع پالایش و پتروشیمی شهرمهاجران برگزار شد.