یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام بولات تورلیخانوف و رنکینگ اتحادیه جهانی روزهای 14 و 15 خردادماه در آلماتی قزاقستان برگزار شد و تیم چهار نفره کشورمان در این مسابقات به 3 مدال طلا و یک مدال نقره دست یافت.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: اخلاص، تواضع، ساده زیستی، پایبندی و پایداری بر ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی و اخلاق مداری در عرصه رسانه و خبر از جمله ویژگی های مرحوم حجت الاسلام سیدمحمود دعایی بود.

معاونت و سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد: شهروندان تهرانی از روز دوشنبه 16 خرداد تا چهارشنبه 18 خرداد برای ورود به طرح ترافیک نیازی به رزرو روزانه ندارند.

سازمان بنادر و دریانوردی در بیانیه‌ای ضمن تشریح آخرین وضعیت 2 نفتکش یونانی توقیف شده در آب‌های خلیج فارس اعلام کرد: تمامی خدمه این 2 نفتکش در سلامت کامل جسمی و روحی قرار دارند و ارتباط تلفنی آن‌ها با خانواده‌هایشان تسهیل می‌شود.

دبیر شورای عالی امنیت ملی در توئیتی با بیان این‌که از روزی که جهان را درگیر ویروس عفونی صهیونیسم کردند تا امروز که از ترس هسته‌های مقاومت، ایران را تهدید می‌کنند، محاسباتشان غلط بوده، نوشت: انقلاب خمینی (ره) تازه ابتدای راه است.

مستشار اقتصادی سفارت کشورمان در افغانستان در نشست خبری نمایشگاه بین‌المللی بهاره کابل تاکید کرد که ایران آماده همکاری همه‌جانبه برای پیشرفت افغانستان است.

در پی اهانت به پیامبر اکرم (ص) در یک برنامه تلویزیونی در هند، سفیر هند در تهران به وزارت امور خارجه فراخوانده شد.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: در معاونت علمی این آمادگی را داریم که با شرکت‌های بزرگ استان چند مگا پروژه ایجاد کنیم.

تاکنون 4 شهردار از جمله شهردار فعلی آبادان و 3 شهردار سابق، رئیس سازمان نظام مهندسی وقت آبادان، ناظر و طراح پروژه متروپل آبادان دستگیر شده‌اند.

در حالی‌که شصت و هشتمین نشست محرمانه «بیلدربرگ» با ترکیبی نظامی - امنیتی در واشنگتن برگزار می‌شود و اوکراین از محورهای این نشست است، گمانه‌زنی شده غرب احتمالاً در حال برنامه‌ریزی برای جنگ‌افروزی در ماه‌های آینده است.

انجمن جهانی فولاد در جدیدترین گزارش خود اعلام کرد: تولید فولاد ایران در فروردین امسال به 2.2 میلیون تن و در 4 ماه نخست 2022 به 9.1 میلیون تن رسیده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه افزایش 57.4 درصدی حداقل حقوق بازنشستگان از خرداد اعمال می‌شود، گفت: معوقه دو ماه اول سال هم در دو ماه آینده پرداخت می‌شود.

حجت‌الاسلام سیدمحمود دعایی یار دیرین امام (ره)، سرپرست موسسه مطبوعاتی اطلاعات و نماینده 6 دوره مجلس شورای اسلامی درگذشت.

برای دانلود فصل 7 هفتم جوکر فینال با حضور امین حیایی، سام درخشانی، هومن برق نورد، رضا نیکخواه، امیر مهدی ژوله، یوسف صیادی، سیروس میمنت، علی استادی و حامد آهنگی به لینک های دانلود سایت تیک فیلم در پایین مطلب مراجعه کنید.

ایرنا نوشت: غلامرضا شریعتی، استاندار اسبق خوزستان که از حامیان عبدالباقی مالک برج فروریخته متروپل بوده است روز گذشته از کشور خارج شده است.

شصت‌وهشتمین نشست فراماسونری بیلدربرگ در واشنگتن و با حضور 120 چهره برجسته از 21 کشور در حال برگزاری است و آن‌طور که «گاردین» نوشته ترکیب امسال کنفرانس بیشتر امنیتی و نظامی است