یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

تیم والیبال ساحلی زیر 19 سال ایران با واگذاری نتیجه مقابل تیم تایلند نایب قهرمان رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.

دروازه بان تیم ملی، با قراردادی سه ساله به پرسپولیس پیوست.

امکاناتی که تایلند به عنوان میزبان مسابقات قهرمانی والیبال نوجوان دختر آسیا در نظر گرفته است از کیفیت لازم برخوردار نیست.

مفهوم پردازی و مصداق یابی رهبر انقلاب برای "ارتجاع"، ریشه در مفاهیم و گفتمان قرآنی دارد.

مدیرعامل توانیر گفت: طرح های مدیریت بار زودتر آغاز و به صنایع نیز قبل از اجرا اعلام شده است تا خللی در کار تولید و مدیریت بازار ایجاد نشود و صنایع تنها برنامه های تعطیلات و تعمیرات سالانه خود را در زمان هایی که صنعت برق اعلام می کند، به اجرا بگذارند.

مصطفی متدین گفت: اگر توکل و روحیه جهادی نبود عملیات های انجام شده در محل حادثه متروپل به راحتی پیش نمی رفت؛ در تمام اقدامات علاوه بر انجام کارهای کارشناسی و تخصصی، به اهل بیت متوسل می‌شویم.

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور گفت: کشور باید با مالیات اداره شود.

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه الزهراء (س) در خصوص ساخت و انتشار فیلم عنکبوت مقدس بیانیه مشترکی صادر کرده و خواستار پیگیری حقوقی و قانونی موضوع از سوی مراجع ذیصلاح شدند.

سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از ممنوعیت تردد وسایل نقلیه در آزادراه تهران - شمال و ترافیک سنگین در برخی محورهای شمالی کشور خبر داد.

وزیر فرهنگ و ارشاد گفت: مهمترین نگاه دولت محرومیت زدایی از حوزه فرهنگ و هنر است.

حجت‌الاسلام اصغر جهانشاهلو گفت: در فاز نخست 400 نفر از شهروندان از خدمات بهره‌مند می‌شوند که در 7 محله کم برخوردار استان مانند باغ نشاط، کوی بهار، چوبیندر، اقبالیه، هشت متری ولیعصر، دیال آباد تاکستان و هادی‌آباد نواب اجرا می‌شود.

با مخالفت سرمربی تیم ملی عمان، بازی دوستانه ایران و عمان منتفی شد.

همزمان با فرارسیدن دهه کرامت و ولایت حضرت معصومه (س) و روز دختر، ویژه برنامه ای در محله دریان نو ستارخان (منطقه2 تهران) برگزار شد.

دادگستری استان یزد در پیامی خبر فوت مشکوک یک نخبه یزدی را که در چند روز اخیر در سطح فضای مجازی انتشار یافته بود را تکذیب کرد.

دارنده مدال طلای کشتی فرنگی جهان و المپیک گفت: باخت برابر حریف قزاقستانی را در مسابقات جهانی بلگراد جبران خواهم کرد.

در پایان مسابقات مقدماتی اوزان 86 و 92 کیلوگرم رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام تورلیخانوف قزاقستان، آزادکاران ایران به دیدار فینال راه یافتند.