یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

اکران فیلم ضدایرانی عنکبوت مقدس در جشنواره سیاسی کن، موجی از انتقادات را به همراه داشت و در این بین بخشی از هنرمندان نیز نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند.

حجت الاسلام سید اسماعیل خطیب گفت: امروز اگر دشمن با تمام امکانات خود علیه ما بسیج شده متوجه شده از قدرت درونی نظام اسلامی ایران هراس دارد و می داند که آمادگی مقابله با هر گونه تهدید را برخلاف وجود این همه سرویسهای اطلاعاتی بیگانه دارد.

مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام و قیام 15 خرداد با حضور مردم و مسئولین در شهرستان بهمئی برگزار شد.

جانشین فرمانده‌کل سپاه با اشاره به اینکه جبهه کفر در طول این 43 سال هیچ غلطی نکرده است، گفت: امروز تمام افتخارات کشور با پشتوانه مردمی حاصل شده است و قطعا مشکلات اقتصادی کشور نیز یا همین پشتوانه حل خواهد شد.

احمد اسدی گفت: پیش بینی می‌شود در مناطق مرکزی و شرقی مازندران بویژه روز‌های دوشنبه و سه شنبه حداکثر دمای هوا به بیش از 38 درجه هم برسد.

حجت الاسلام بنیادی استاد حوزه با اشاره به اینکه مهم‌ترین رکن انقلاب اسلامی، ولایت‌فقیه است، گفت: مقابله و مبارزه با استبداد و استکبار از محورهای اصلی خط امام خمینی (ره) است.

در ادامه حضور خدام بارگاه ملکوتی ثامن الائمه علی ابن موسی الارضا (ع) در استان کهگیلویه وبویراحمد، پرچم متبرک حرم رضوی به پاتاوه رسید.

مردمی که برای امام و پیشوای خود، جان نثاری می‌کنند و نمایی امروزی از شیعه‌گری و پیروی ایمانی خود را به نمایش الهی می‌رسانند، عید و اعیادی را برای عصر خود و همه اعصار رقم می‌زنند که در تاریخ فراموش نشدنی خواهند بود.

محمدعلی نوبخت گفت: نانوایی‌هایی که احتکار، فروش اجباری، گرانفروشی و کم‌فروشی انجام داده‌اند، نقره داغ شدند.

به دلیل خفقان موجود تعدادی از شهدای قیام 15 خرداد قم در قبرستان قم نو به صورت مخفیانه به خاک سپرده شده اند و تا همین چند سال پیش قبرها مخفی بود و توسط خانواده ها نشانه های داشت اما اکنون دارای سنگ مزارهای یادبود مشخصی است.

مردم انقلابی استان قم در جهت محکومیت اهانت به ساحت مقدس امام رضا (ع) در میدان روح الله تجمع کردند.

حدود یک ماه از کناره گیری تقی زاده می گذرد اما همچنان روابط عمومی استانداری بدون مدیر است و همین مساله می تواند ضربات سختی به دولت در استان وارد کند.

فاطمه مقصودی گفت: استکبارستیزی در جهان امروز برگرفته از مکتب و اندیشه معمارکبیر انقلاب اسلامی است که همه مجاهدان در اقصی نقاط این کره خاکی آن را سرمشق خود قرار دادند.

راهپیمایی بزرگداشت روز 15 خرداد با حضور مردم انقلابی قم برگزار شد.

مجلس ادعای غلامرضا تاجگردون نماینده پیشین گچساران و باشت را در مورد اضافه کار و حق مأموریت نمایندگان رد کرد.

شهرداری شهر سی سخت در طی هفته های گذشته تا امروز اقدام به آسفالت مناطق مختلف این شهر گردشگری داشته است و شهروندان شهر سی سخت خواستار نظارت بر روند آسفالت شدند.