یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

فرنگی‌کار کشورمان بعد از آسیب‌دیدگی در جام تورلیخانوف قرار است MRI دهد.

سازمان بنادر و دریانوردی در بیانیه‌ای آخرین وضعیت 2 نفتکش یونانی توقیف شده در آب‌های خلیج فارس را تشریح کرد.

وزیر نفت درباره بحران انرژی دنیا، صادرات خدمات فنی مهندسی، صادرات تجهیزات و زمینه‌های مختلف همکاری با وزیران انرژی دو کشور اروپایی در باکو دیدار و گفت‌وگو کرد.

جلسه هیات رئیسه انجمن کبدی کارگران کشور برگزار شد.

امام خمینی (ره) شاخص‌ترین چهره تاثیرگذار قرن گذشته بود که اقدامات ایشان مناسبات مستکبران و امپریالیسم جهانی که همه کشور ها از جمله رژیم پهلوی آن را به رسمیت شناخته بود را تغییر داد و جمهوری اسلامی ایران را به یکی از بازیگران اصلی منطقه و جهان تبدیل کرد.

نمایشگاه و جشنواره پایگاه های اسوه گچساران، با هدف ارائه دستاوردهای بسیج و انتقال تجربیات و نمونه های موفق به سایر رده‌ها در حال برگزاری است.

کاروان زیرسایه خورشید استان هرمزگان متشکل از خدام حرم مطهررضوی و خادمیاران همراه با پرچم باصفای آستان مقدس حضرت علی‌بن موسی‌الرضا علیه‌السلام وارد شهرستان حاجی‌آباد شد و مورد استقبال گرم مردم و مسئولان این شهرستان قرار گرفت.

قیام خونین 15 خرداد 1342 برکات سیاسی، فرهنگی و تبعات سازنده و بنیادی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران بر جای گذاشت، این روز نشان داد اگر دین‌خواهی با رهبری فقیهی آگاه و بیدار و حمایت و خیزش و قیام مردمی همراه شود هر مانعی از قدرت و کشتار و زور نمی‌تواند جلوه‌گر باشد.

علمای اهل سنت استان بوشهر در پیام‌هایی سالگرد رحلت جانسوز امام خمینی ره را تسلیت گفتند.

نبود روشنایی و علائم مختلف می تواند باعث ایجاد سوانح رانندگی زیادی در استان شود و جان افراد زیادی به خطر بیفتد.

مجموعه سخن نگاشت محورهای مهم بیانات رهبر معظم انقلاب در مراسم سی‌وسومین سالگرد رحلت امام خمینی (رحمه‌الله) پیش روی شماست.

کمالی با بیان اینکه ابعاد مکتب امام خمینی (ره) به سه بخش؛ عقلانیت، عدالت و معنویت تقسیم می‌شود، گفت: در بحث عقلانیت، مبارزه امام یک حرکت هیجانی نبود یک حرکت کاملا منطقی و عقلانی بود یعنی حضرت امام در دهه ششم از عمر با برکت خودشان بحث حکومت را مطرح فرمودند و در کمال عقلانیت مبارزه را شروع کردند و به پیروزی رسیدند.

حق شناس گفت: یکی از اراذل و اوباش معروف شهرستان سرخس که مدتی برای خودش ابهتی پوشالی ایجاد کرده بود در تور اطلاعاتی و عملیاتی ماموران هنگ مرزی این شهرستان گرفتار شد.

یاری گفت: با اشاره به اینکه شناخت شاکله اصلی فکر و اندیشه امام (ره) راه تحریف را سد می‌کند افزود: امام (ره) همواره طرفدار برقراری عدالت بود و نابرابری اقتصادی و اشرافی گری را رد می‌کرد.

پوشش و حجاب مانع موفقیت بانوان در رقابت و برنامه‌های ورزشی نیست، اینکه بتوان پرچم کشور بالا برد و سکوهای موفقیت را فتح کرد، نشان از اراده قوی و عزم راسخ بانوان ایرانی دارد.

حجت‌الاسلام راجی گفت: برای مقابله با نفوذ فرهنگی و هجمه رسانه‌ای دشمنان نظام باید پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی که به برکت هدایت‌های امامین انقلاب و مجاهدت و ازخودگذشتگی شهیدان و ایثارگران به دست آمده است، برای مردم تبیین شود.