دوشنبه 16 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

اجتماع بزرگ سربازان دهه نودی‌های سمنان برای هم‌خوانی سرود «سلام فرمانده» با حضور ابوذر روحی امروز برگزار شد.

حجت‌الاسلام رئیسی با حضور در جمع کارگران معدن مس سونگون ورزقان بزرگترین معدن شمال غرب کشور در جریان مشکلات این معدن و مطالبات کارگران قرار گرفت.

پس از اینکه متروپل فرو ریخت، تصاویر و ویدئوهای متعددی از تذکر کارشناسان، کارگران و افرادی که به این ساختمان تردد داشتند، منتشر شد که نشان دهنده، عدم ایمنی کافی ساختمان و چشم پوشی از سلسله اقدامات غیر استاندارد در ساخت این مرکز تجاری - تفریحی بوده است.

سپاه پاسداران در بیانیه‌ای تاکید کرد: ولایت مداری و تاسی به مکتب امامین انقلاب ضامن ناکامی و بی اثرسازی سیاست‌ها و توطئه‌های ضد ایرانی دشمنان و استمرار حرکت پویا، بالنده و مقتدر ملت ایران است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران با خانواده‌های شهدای حادثه کورین دیدار و از آنان دلجویی کرد.

این روزها بعد از حدود یک سال از آغاز به کار دولت سیزدهم اخباری درباره تغییر در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به گوش می رسد.

بر اساس اعلان مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، طی 24 ساعت گذشته، هیچ بیمار مبتلا به کووید19 در کشور فوت نکرده است.

پیگیری‌های انجام گرفته در خصوص بروز رسانی اطلاعات سامانه شفافیت شهرداری سمنان به نتیجه شفافی نرسید.

سلیمانی گفت: گروه جهادی امام صادق (ع) با همکاری بیمارستان حضرت فاطمه (س)، سپاه ثارالله استان کرمان و بنیاد خیریه رضوان به مناطق محروم بشاگرد اعزام شد.

مهدی حسینی نژاد گفت: اگر 3 هزار و 800 میلیارد تومان پول ما برگشت شود می توان طرح های توسعه استان را اجرا کرد و متاسفانه ده سال برگشت نشده است بنابر این برای برگشت در سال جاری هم امیدی به آن نداریم.

مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و نیز بزرگداشت قیام خونین 15 خرداد 42 در مسجد شهیدان گچساران برگزار شد.

حمیدی گفت: سردار سلیمانی الگوی موفق مدیریت جهادی در کشور برای همه از نهادهای اجرایی، قضایی و مقننه است.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان لنده از کشت بیش از 180 هکتار انواع گیاهان داروئی در این شهرستان خبرداد.

مرتضی کشاورز نجفی از آغاز ثبت‌نام مدارس شاهد در استان قزوین خبر داد و گفت: آمار دانش‌آموزان مدارس شاهد استان در سال تحصیلی گذشته حدود 4 هزار و 300 دانش‌آموز بود که در 13 مدرسه شاهد استان اشتغال به تحصیل دارند.

محسن تهرانی مقدم گفت: کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه الگو و استراتژی شکست خورده مسبب پیروزی نخواهد بود، گفت: الگوی یمن انقلاب اسلامی و اندیشه اثر گذار و موفق امام خمینی با یک سیر صعودی است که سبب مقاومت یمن شده است.

حجت الاسلام خاضع گفت: دشمن بدنبال تحریف اندیشه های امام (ره) است که با جهاد تبیین باید از این گونه تحریفات جلوگیری کنیم و جوانان را هرچه بیشتر با اندیشه های ناب امام آشنا کنیم