دوشنبه 16 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

مولوی یونس چاهانی با بیان اینکه قیام امام خمینی (ره)، باعث استحکام و انسجام کشور شده است، گفت: قیام ایشان، قاره آسیا را در دنیا سربلند معرفی کرده است و کشورهایی همچون لبنان، سوریه، فلسطین و غیره الگوهای بسیار خوبی از امام راحل گرفته اند.

اجتماع بزرگ و هم‌خوانی سرود سلام فرمانده با حضور دهه نودی‌های در بوستان الغدیر دلیجان برگزار شد.

حجت الاسلام حیات الغیب گفت: مراسم سالروز ارتحال امام (ره) در همه شهرهای استان لرستان برگزار می شود.

میرحسینی، با اشاره با افزایش دما در روزهای آینده گفت: شهرستان بافق شاهد افزایش دما تا 40 درجه سانتی گراد خواهد بود.

سیدجواد شریف شیخ‌الاسلامی گفت: ترانه علیدوستی، عزت آن است که ترانه برتری و قوت کشورت را بگویی و این پیام را به جهانیان اعلام کنی، نه پیام‌هایی را که به تو دیکته می‌شود.

در چارچوب رقابت های هفته سی ام لیگ برتر فوتبال کشور تیم های سپاهان و آلومینیوم از ساعت 20 امشب در اصفهان مقابل یکدیگر صف آرایی خواهند کرد.

گویا سلام فرمانده نخ تسبیحی شد برای به تصویر کشیدن اتحاد مردمانمان.

نشست بررسی مسائل آموزش و پرورش ملایر و مناطق شهرستان با حضور یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در فرمانداری ملایر برگزار شد.

ویسکرمی گفت: امام (ره) نه تنها اسلام را در ایران احیا کرد بلکه تفکر دینی را در بشریت زنده کرد.

حسینی صدر گفت: ترویج اخلاق دینی در جامعه، پشتیبانی از جهاد و شهادت، حفظ نیروها در دفاع مقدس، سازماندهی نیروها بعد از عملیات و هدایت این نیروها بر عهده روحانیت بود.

جواد سرگلزائی گفت: جهاد سازندگی از جمله سازندگی‌های پس از پیروزی انقلاب است که توانست با هدف رفع محرومیت در گروه‌های کاملاً مردمی به وجود بیاید.

تنکابنی با اشاره به اینکه قزوین رتبه نخست مصرف سیگار در کشور را دارد، گفت: 46 درصد مصرف کنندگان مواد دخانی در استان قزوین را آقایان و 4.5 درصد آنان را خانم‌ها تشکیل می‌دهند.

میرهاشم موسوی با بیان اینکه بیش از 70 درصد کل کشور تحت پوشش خدمات بیمه ای هستند، گفت: با اصلاح یارانه ها منابع هدررفت کشور در راستای توسعه خدمات درمانی و مناطق کم برخوردار به کارگرفته خواهد شد.

حجت‌الاسلام شهسواری گفت: مراسم سی وسومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) بعد از نماز مغرب و عشا 14خرداد ماه در مسجد امام خمینی (ره) قزوین برگزار می‌شود.

علیرضا محمدی گفت: افکار و اندیشه امام خمینی (ره) بنیاگذار انقلاب اسلامی معادلات دشمنان را بر هم زد.

آماری از میزان ازدواج سفید در کشور در دسترس نیست، اما ارزیابی شاخص‌هایی مانند افزایش خانه‌های اجاره‌ای مبله ساعتی و روزانه می‌تواند زنگ خطری باشد که باید هر چه زودتر برای آن فکری کرد.