دوشنبه 16 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

فرمانده کاروان دوی امدادی دانشگاه امیرالمومنین (ع) اصفهان گفت: کاروان دوی امدادی «عاشقان حسینی زائران خمینی» براساس سنت 24 ساله خود، برنامه پیاده روی را دهم خرداد با تجدید پیمان با آرمان های شهدا از گلستان شهدای اصفهان به سمت مرقد امام خمینی (ره) شروع کرد.

به گزارش برخی از شهروندان برازجانی متاسفانه در بعضی از محیط های ورزشی این شهرستان زنان و مردان به صورت مشترک و با پوششی که مناسب محیط های اختصاصی ورزش بانوان است، حضور پیدا می کنند.

سیده زینب باقری گفت: حجاب هیچ‌گاه برای من محدودیتی ایجاد نکرده است؛ چرا که مادرم که به عنوان الگوی من است، سال‌های زیادیست که با حجاب به انجام کارهای فرهنگی آموزشی پرداخته است و همیشه موفق بوده است.

دولت سیزدهم بر اساس عدالت اجتماعی، خود را موظف به اجرای جراحی اقتصادی دانست؛ در این میان اما بودند کسانی که به واسطه اینکه تا به امروز بیشترین بهره را از یارانه‌ها برده بودند، کامشان از توزیع عادلانه یارانه‌ها تلخ شد و نمی‌خواستند این طرح به سرانجام برسد.

محسن هاشمی وضعیت تردد و ترافیک را در محورهای کندوان و هراز سنگین و نیمه سنگین اعلام کرد و گفت: از نظر وضعیت جوی هیچ گونه مداخلات جوی خاصی رادر استان شاهد نیستم.

مسئول کانون مرکزی خادمیاران رضوی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: به مناسبت دهه کرامت و ولادت امام رضا (ع) بیش از 80 عنوان ویژه برنامه با شعار «خدمت کریمانه، جهاد عالمانه» در سطح شهرستان برگزار می شود.

هر چند وعده‌های زیادی طی یکسال گذشته برای پرداخت حقوق معوقه ناجیان داده شد که هرگز عملی نشد اما آخرین وعده روزهای اخیر هم که خبر از پرداخت حقوق ناجیان تا 10 خردادماه داده بود، اکنون و با گذشت 48 ساعت از زمان مقرر، محقق نشده است.

در روزهایی که البرز رنگ و بوی خدمت جهادی در مناطق محروم گرفته است، امام جمعه کرج و فرمانده سپاه استان هم در جمع مردم حضور پیدا کردند.

مهدی فرهادی گفت: هیچ کس در بخشداری صمصامی نیست که کار مردم را انجام دهد و به نوعی کارها راکد است، چند نفر نیرو در بخشداری حضور دارند که به امورات روزانه آن می‌پردازند، افزود: حدود دو یا سه هفته است که صمصامی بخشدار ندارد.

موسوی جهان آباد گفت: رسالت اصلی شرکت شهرکهای صنعتی فراهم نمودن زمین و زیرساختهای مناسب سرمایه گذاری به منظور استقرار و احداث واحدهای تولیدی دانست.

شربیانی، کاهش استفاده از خودروهای شخصی، بهبود کیفیت خودروها، گسترش حمل‌ونقل عمومی، اصلاح کیفیت بنزین را در کاهش آلودگی هوا موثر برشمرد.

بیش از 8 هزار و 500 گونه گیاهی در کشور وجود دارد که یک هزار و 250 گونه آن در استان چهارمحال و بختیاری شناسایی شده است؛ کرفس کوهی یکی از این گونه‌های گیاهی است که به دلیل برداشت بی‌رویه، در حال انقراض است.

محمد انتظاری گفت: دومین نماز جمعه خردادماه 1401 در سیزدهمین روز از این ماه در 47 شهرستان مازندران با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

زینب اختری گفت: حادثه متروپل یک ضایعه جبران‌ناپذیر است چرا که تعداد زیادی از مردم یک یا چند عضو خانواده خود را از دست داده اند اما همچنان می توان نور امید و همدلی را در میان مردم مشاهده کرد و تنها یک خواسته داشتند و آن هم این بود که خون عزیزشان پایمال نشود. ما پیام مردم خوزستان را به مسئولین مرکز خواهیم رساند.

خادمین حرم مطهر رضوی همراه با استقبال گرم کادر درمانی و پرستاری بیمارستان و زایشگاه شریعتی بندرعباس وارد این مرکز درمانی شدند و با حضور در این بیمارستان از بیماران بستری در این مرکز درمانی عیادت کردند.

با شیوع گسترده ویروس کرونا در کشور، یکی از حوزه‌هایی که بسیار تحت تاثیر قرار گرفت حوزه آموزش و پرورش و تحصیل دانش آموزان بود؛ در این بین گروهی از آموزگاران به صورت جهادی در شهرستان رودان با برگزاری اردوهای جهادی و آموزشی در مناطق مختلف به یاری دانش آموزان آمدند.