دوشنبه 16 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

سلطانعلی میر گفت: امام خمینی (ره) احیاگر تفکر و مکتب اسلام ناب بودند، ایشان اسلام را اسلام مستضعفان می‌دانستند.

فاطمه محمدبیگی با تاکید بر اینکه مدیریت برق استان قزوین باید منفک شود، گفت: استانی که 2هزار وات برق تولید می‌کند چرا باید مدیریت برق آن در اختیار استان دیگری باشد.

میثم پیله‌فروش با اشاره به افزایش سرعت نصب دستگاه‌های جدید کارتخوان در استان به 800 عدد گفت: با اجرای این طرح تراکنش‌های بانکی نانوایان، ساعت کاری و زمان آغاز به کار آن‌ها توسط مرکز متمرکز نظارت و رصد می‌شود.

نیکزاد گفت: رفع مشکلات در حوزه راه‌های ارتباطی و همچنین تکمیل طرح‌های عمرانی نیمه تمام و حوزه بهداشت و درمان از مواردی است که باید مورد توجه قرار بگیرند.

عباس کاظمی گفت: ما در حوزه اعتبارات نیازمند حمایت‌های جدی هستیم چراکه چنین شرایطی زیبنده شهرستان مرکزی استان نیست و در حال حاضر در حوزه‌های آب شرب و راه‌های روستایی مردم با مشکلات جدی مواجه هستند که نیازمند توجه ویژه است.

علی اصغر هدایتی با اشاره به اینکه تسهیلات فرزندآوری همچون تسهیلات ازدواج با کارمزد 4 درصد محاسبه می شود، گفت: براساس آماری که ثبت شده تاکنون 400 فقره وام فرزندآوری به مبلغ 155 میلیارد ریال توسط بانک های خراسان شمالی پرداخت شده است.

زنگ خطر کاهش سن مصرف مواد مخدر در کشور ما سالهاست به صدا در آمده است، هشداری که غفلت از آن در آینده منجر به صدمات و ضررهای جبران ناپذیری خواهد شد.

تیم ملی فوتبال ایران به منظور حضور در اردوی آماده سازی تهران را به مقصد دوحه ترک کرد.

باشگاه استقلال نسبت به وضعیت فرهاد مجیدی واکنش نشان داد.

با حضور دکتر رئیسی در معدن و کارخانه تولید مس سونگون ورزقان افزایش تولید کنسانتره مس سونگون کلید خورد.

عکس‌نوشته‌های قم فردا از نظر آیت‌الله مکارم شیرازی در خصوص اهانت کنندگان به ساحت مقدس اهل‌بیت (ع) تا ورود جدی دولت به مسئله مسکن اختصاص‌یافته است.

حضرت معصومه (س) از جایگاه و عظمت ویژه و ممتازی برخوردار هستند که باید این عظمت و جایگاه و سبک زندگی این بانو در جامعه الخصوص برای بانوان تبیین شود.

اصحاب رسانه استان در قالب توری از تاسیسات آبفا استان بازدید کردند.

پناهی با اشاره به اینکه برای حضور زائران قمی مرقد امام خمینی (ره) خودروهای عمومی در نظر گرفته شده، گفت: امکان تردد در حوزه قم برای سواری ها وجود دارد اما ممکن است در حوزه تهران محدودیت های وجود داشته باشد.

سعید ذاکر اصفهانی در چهل و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر گز با کسب اکثریت آرا کلید دار شهر گز برخوار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد پیری با بیان اینکه رمز و راز محبوبیت امام راحل ساده‌زیستی و معنویت ایشان بود، گفت: امام (ره) یک رهبر الهی بود که با آحاد جامعه و پایین ترین اقشار جامعه همدرد و الگو بود.