دوشنبه 16 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

حمیدرضا ترقی گفت: گفت: مرکز نشر آثار امام خمینی (ره) هنوز نقش اصلی خود را در تبیین و گسترش اندیشه های معظم له به نحو مطلوبی ایفا نکرده بلکه بیش از همه مقام معظم رهبری از این افکار و اندیشه ها، دفاع و آن را تبیین می کنند.

جوکار گفت: زمین هایی که بنیاد مسکن برای ساخت مسکن در ندوشن واگذار کرده، فاقد زیرساخت است و گفته شده که پول شبکه باید پرداخت شود تا انشعاب به آنها داده شود.

هم‌زمان با ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) جمعی از دختران استان یزد به دعوت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در بیت آیت الله ناصری حضور یافتند.

علیرضا قاری قرآن، گفت: پیش بینی شده است در صورت واریز به موقع آورده توسط متقاضیان بر اساس برنامه زمان بندی مسکن‌های طرح نهضت ملی ظرف مدت دو سال به متقاضیان تحویل داده شوند.

با کوتاه آمدن سرمربی تیم ملی، بازیکنان استقلال به اردوی تیم ملی ملحق شدند.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح اعلام کرد: قدرت بازدارندگی ایران پیامد دوراندیشی‌های امام راحل و تفکرات فرماندهی معظم کل قواست.

رئیس جمهور آذربایجان شرقی را استان تولید، تجارت و صادرات توصیف کرد که ظرفیت‌های معدنی، صنعتی و کشاورزی بسیاری دارد و اظهار داشت: دولت مردمی با قدردانی از همه تلاش‌ها و اقدامات انجام شده از قبل، به دنبال آن است تا در سفرهای استانی نهضت اتمام پروژه‌های نیمه تمام را دنبال کند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان قم گفت: هم‌زمان با دهه کرامت 35 بقعه قم میزبان برنامه‌های دهه کرامت در قم هستند.

سرمربی تیم ملی هاکی روی یخ از صعود تیم ملی کشورمان به دیویژن سه جهان خبر داد.

با فراگیر شدن سرود ملی "سلام فرمانده"این بار دهه نودی های شهرستان بهمئی این سرود ملی را همخوانی کردند.

کمبود اعتبار باعث شده است که تنها ورزشگاه شهر لیکک در شرایط بدی قرار بگیرد.

روحانی با اشاره به اینکه ولایت پذیری آزمون سخت الهی است که مومن و غیر مومن را جدا می کند، گفت: ولایت پذیری برجسته ترین ویژگی حضرت معصومه سلام الله علیه بود.

در این روزها مردمان خون گرم و ساحل نشینان هرمزگانی در نخلستان‌های خود در تکاپوی برداشت زحمت یک ساله خود هستند و مردمان میناب که در شرق هرمزگان قرار دارند به عنوان اولین شهرستان در کشور در حال برداشت رطب نوبرانه "آلمهتری" هستند.

رحمت الله نوروزی گفت: ویژگی‌های امام خمینی ره در ابعاد مختلف باید تحلیل و به همگان معرفی شود، بنیانگذار انقلاب اسلامی از پیش‌تازان مکتب استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی هستند.

بهاره نظری با بیان اینکه هنرمندان تئاتر البرز از بیان خواسته هایشان خسته شدند، ادامه داد: وقتی گوش شنوایی برای حل مشکلات این هنر در استان وجود ندارد، بیان آنها فقط زخمی بر دل هنرمند است.

آنچه که حضور مردمی و بدون تشریفات امام جمعه تبریز در این سالها التیام بخشیده همان اعتماد و ارتباط میان مردم و حاکمیت است.