یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

سرپرست تیم امید ایران درباره تیم امید به نکاتی اشاره کرد.

خواسته مردم ایران در سالروز قیام 15 خرداد این است که، رضا پهلوی بازداشت و محاکمه شود و ثروت غارت شده مردم به ایران بازگردد.

آیت الله ابراهیم رئیسی گفت: این وضعیت حق مردم این خطه نیست، تا روزی که مشکلات آبادان حل شود مدام به خوزستان سفر خواهم کرد و نمی‌گذاریم دیگر چنین اتفاقاتی تکرار شود.‌

فاطمی گفت: در استان یزد راهبرد ما در معادن از سنگ تا قطعه است، اما این اتفاق تا کنون رخ نداده است و برخلاف سایر استان‌های معدنی در این زمنیه عقب‌ماندگی داریم.

محسن حیدرآبادی گفت: پیش بینی می شود امسال با توجه به سرمازدگی بهاره قریب 6 هزار تن گل محمدی در بردسیر برداشت شود.

تیم فوتبال چوکا درهفته بیست وششم از گروه الف لیگ دو فوتبال ایران با تساوی مقابل میزبان توانمند خود رزکان البرز ضمن متوقف کردن میزبان صدرنشینی خود را تثبیت کند.

در 24 ساعت اخیر دو مورد آتش سوزی در جنوب فلسطین اشغالی گزارش شده است که یکی از این آتش سوزی‌ها باعث به انفجاری شدید در شهری بندری ایلات شده است.

قهرمانی از رفع تصرف هفت قطعه از اراضی ملی و دولتی در جزیره قشم به مساحت بیش از 3 هزار و دویست متر مربع خبر داد.

«مهدی صباغی» هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما، رادیو و تلویزیون ساعتی پیش دعوت حق را لبیک گفت.

مسئول سالن عملیات سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از یکطرفه شدن جاده چالوس خبر داد و گفت: ترافیک در محورهای شمالی کشور سنگین است.

آیت الله ابراهیم رئیسی جمعه صبح وارد آبادان شد و بلا فاصله از حادثه ساختمان متروپل بازدید کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: کسانی که تمایل دارند می‌توانند در قالب طرح نهضت ملی مسکن تا سقف 600 میلیون تومان به ازای هر واحد، وام ساخت با مدت بازپرداخت 20 ساله دریافت کنند.

زاهدی گفت: امسال علیرغم شرایط خشکسالی و غیرقابل برداشت بودن 60 تا 70 درصد مزارع دیم در استان مرکزی اما تولید گندم نسبت به سال گذشته که 180 هزار تن گندم از مزارع برداشت شد حدود 100 هزار تن افزایش خواهد یافت.

گودرزی گفت: امروز مبانی فکری امام (ره) به سراسر جهان صادر شده است.

شوشتری گفت: امروز شاهدیم رژیم غاصب صهیونیستی به جایی رسیده که برای حفظ حیفا و تل‌آویو تلاش می‌کند و در تلاش است امنیت خود را در قصرهای عنکبوتی خودش، حفظ کنند.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی صبح امروز برای افنتاح و بهره برداری از چند پروژه بزرگ معدنی وارد یزد شد.