دوشنبه 16 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

غلامرضا ملایی گفت: امروز بسیج سازندگی در محور خدمات جهادی، خدمت رسانی، محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی فعالیت می‌کند، به فرموده مقام معظم رهبری فقط با انجام فعالیت‌های جهادی و انقلابی می‌توان پیشرفت جمهوری اسلامی را رقم زد.

علیرضا میربهاءالدین، مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان‌وبلوچستان از وقوع زلزله 4/1 ریشتری در منطقه پلان شهرستان چابهار خبر داد.

رئیس‌جمهور بلافاصله پس از پایان سفر استانی به آذربایجان شرقی، در سفر به آبادان در محل حادثه متروپل حضور یافت.

متولیان فرهنگی در انعکاس واقعه تاریخی گوهرشاد نقش بی‌بدیل دارند و در این راستا شهرداری و آستان قدس می‌توانند منابع مالی برای چاپ کتب اسناد قیام گوهرشاد برای حفظ و احیای این هویت ملی را تأمین کنند.

رییس مرکز تنظیم مقررات سازمان امور مالیاتی از آغاز تفکیک حساب‌های تجاری و شخصی خبر داد و گفت: از خردادماه، مؤدیان در اظهارنامه مشاغل باید شماره حساب تجاری خود را اعلام می‌کنند.

سازمان هواشناسی از تداوم روند تدریجی افزایش دما تا روز یکشنبه در کل کشور به ویژه سواحل دریای خزر و نیز خیزش گرد وخاک در مناطق مستعد خبر داد.

موهای رنگ شده به واسطه تماس با مواد شیمیایی رنگ، دکلره و اکسیدان و...، آسیب های جزئی تا کلی دیده و نیاز به مراقبت های خاص و رسیدگی دارند.

15 خرداد یادآور جوشش غیرت دینی و پویش مردمی علیه تهاجم گسترده بیگانگان با رویکرد هویت‌زدایی و استحاله فرهنگی با دست‌نشاندگی شاه خائن است.

عباس عبدی در یادداشت دیروز بعد از مدت‌ها نگران «جمهوری اسلامی» شد و البته تعجب چندانی هم نداشت، چون این «جمهوری اسلامی» که عبدی ناگهان نگرانش شد،

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا تایید کرد که واشنگتن هفته آینده به همراه فرانسه، آلمان و انگلیس قطعنامه ای ضد ایرانی ارائه خواهد کرد.

در پایان اردوی تدارکاتی صربستان و با نظر بهروز عطایی، توماس توتولو از کادر فنی تیم ملی والیبال ایران جدا شد.

حبیب رازدار از وقوع قتل سه عضو یک خانواده در سحرگاه شب گذشته خبرداد و گفت: این افراد در یکی از مجتمع های مسکونی شهرستان خاش به قتل رسیدند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران تاکید کرد که عملکرد بازیکنان فارغ از نتیجه برایش اهمیت دارد و در دو دیدار تدارکاتی با تیم ملی صربستان، ضعف‌های تیم را شناسایی کرده و در تمرینات آینده آن‌ها را برطرف می‌کند.

سرمربی فولاد گفت: فوتبال ما آشی شده که هرکسی می‌رسید، هم می‌زد تا حاجتش برآورده شود!

بازیکنان و کادر پرسپولیس بعد از بازی هفته پایانی مقابل فجرسپاسی که با برد پرسپولیس همراه شد، صحبت کردند.