سه‌شنبه 17 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

وزیر ورزش و جوانان گفت: باید موج سیاست‌زدگی در ورزش دنیا در نطفه خفه شود.

بابایی اقدم گفت: به دلیل مکان یابی اشتباه و کومور چایی که در بستر این مکان است شیرابه‌ها به آب‌های زیرزمینی نفوذ می‌کنند و در نهایت به کومور چای می‌رسند.

ابراهیم میرزابیگی عنوان کرد: برخی داوران کم‌تجربه برای بازی‌های حساس به کار گرفته می‌شوند و این موجب می‌شود تیم‌ها ضربه ببینند.

یکی از موارد عجیب لیست 18 نفره تراکتور مقابل فجرسپاسی غیبت «رضا دهقانی» وینگر جوان تی‌تی‌ها بود که حتی بین نفرات ذخیره نیز اسمش دیده نمی‌شد.

حادثه متروپل نمی تواند فقط محدود به آبادان باشد و در تبریز نیز می توان ردی از آن را یافت.

شهردار تهران با تأکید بر اینکه کشور در آستانه تغییرات جدی در حوزه اقتصادی است‌، گفت: از سال 97 که ارز 4200 تومانی در کشور مطرح و 27 قلم کالا با این ارز وارد شد، ما در مجلس مشاهده می‌کردیم که این پول و امکان برای مسیر درست هزینه نمی‌شود و در عمل به جیب چند نفر بیشتر نمی‌رود.

شرکت «روس‌نِفت»، غول نفتی روسیه، در نظر دارد تا وزارت خزانه داری آمریکا بر سر نفت ایران را به دادگاه بکشاند.

رئیس حماس در خارج از فلسطین با تأکید بر لزوم آزادسازی قدس و مسجدالاقصی، گفت که دشمن صهیونیستی در حال مبارزه با پرچم فلسطین است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: همزمان با بروز حادثه تاسف بار ریزش ساختمان متروپل در آبادان به فرمانده تکاوران و تفنگداران دریایی دستور ویژه برای کمک رسانی و تهیه اقلام مورد نیاز را داده ایم.

دولت مصوبه تخصیص تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی دام و طیور کشور را برای اجرا ابلاغ کرد که طبق این مصوبه واحدهای تولیدی دام و طیور 20 هزار میلیارد تومان تسهیلات با نرخ ترجیحی 10 درصد دریافت می‌کنند.

رئیس مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی ضمن تسلیت به بازماندگان حادثه تلخ فروریختن ساختمان در آبادان، از دستگاه قضایی خواست با متخلفین و مقصرین این اتفاق ناگوار برخورد قاطع کند.

رئیس جمهور تاجیکستان در راس یک هیات بلندپایه سیاسی - اقتصادی به تهران سفر می‌کند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: همیشه در گفتگوها و مذاکرات با آقایان رؤسای ائتلاف استان‌ها بر این تأکید کرده‌ایم که سیاست شورای ائتلاف حضور نمایشی و تشریفاتی خانم‌ها نیست.

با حکم احمدی، مدیر فنی تیم های ملی ژیمناستیک هنری و سرپرست شاخه آکروژیم فدراسیون منصوب شدند.

کشاورزان گیلانی امسال در 150 هکتار از زمین‌های زراعی، گیاه روغنی کلزا کاشته اند که این میزان معادل بیش از دو برابر سطح زیر کشت سال گذشته است.