سه‌شنبه 17 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

کریمی گفت: ترور شهید «صیادخدایی» توسط دشمنان که نشان از عجز و ناتوانایی دشمنان در برابر اقتدار انقلاب اسلامی است، قطعا بی پاسخ نخواهد ماند.

کریمی گفت: دشمنان کوردل بدانند راهی را که شهید «احسان قدبیگی» و شهدای عرصه جهاد علمی آغاز کرده اند، هرگز متوقف نخواهد شد.

مخلص الائمه گفت: به لطف خداوند متعال به مراتب مقتدرتر و شکوفاتر از دهه های قبل، دهه های ابتدای انقلاب و دهه های آغازین نهضت امان خمینی (ره) هستیم.

مهجوری گفت: مراسم گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سردار شهید مداقع حرم «سعید مجیدی» و گرامیداشت شهید اقتدار و صنعت دفاعی «احسان قدبیگی» با حضور اقشار مختلف مردم در پنج شنبه هفته جاری دوازدهم خرداد ماه برگزار می شود.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی گفت: الگوی بی نیازی صنعت دفاعی کشور به بیگانگان، باید مورد توجه همه بخش های باشد و خصوصا در حوزه اقتصادی پیاده سازی شود و آنچیزی که کشور را به بازدارندگی دفاعی و خودکفایی رساند روحیه و مدیریت جهادی بود که باید در همه بخش ها طنین انداز شود.

کریمی گفت: اجلاسیه ایثارگران تعاون استان مرکزی دوازدهم خرداد ماه سالجاری با حضور سردار باقر زاده از رزمندگان تعاون بودند و خاطره گویی رزمندگان تعاون استان برگزار می شود و این اجلاسیه آغازی بر تبیین نقش مهم تعاون در دفاع مقدس است.

صفری گفت: دومین اجلاسیه سنگر سازان بی سنگر ازسری اجلاسیه های کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و 6200 شهید استان مرکزی با شعار فرهنگ و مدیریت جهادی راهگشای گام دوم انقلاب در نیمه دوم خرداد ماه در اراک برگزار می شود.

سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: در حال ادامه مذاکرات با کشورهایی هستیم که در زمان مورد نظر ما امکان برگزاری بازی تدارکاتی را خواهند داشت.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل به اقدام جهادی دولت و وزارت بهداشت در واکسیناسیون اشاره کرد و گفت: شایسته است مدافعان سلامت و خانواده آنها که در طول همه گیری کرونا حماسه آفریدند تجلیل شوند.

محمدرضا محبوب‌فر چهره خبرساز این روزهای عرصه رسانه است که با ادعای دسترسی به آمار مراکز درمانی و مددکاران اجتماعی، گفته است: «فقط در 10 روز اخیر حدود پنج هزار نوزاد در سراسر کشور رهاشده‌اند!»

نشست سران قوا به میزبانی رئیس قوه قضائیه برگزار شد.

دومین اردوی آمادگی تیم ملی جوانان 2022 از روز 10 خرداد ماه لغایت روز 15 خرداد ماه به میزبانی شهر اصفهان برگزار خواهد شد.

مسابقات جام جهانی 2022 باکو امروز در ماده تفنگ 10 متر بادی برگزار شد و نمایندگان کشورمان از راه‌یابی به فینال بازماندند.

اگر ساکن تهران هستید و یا به دنبال ویلا یا حتی باغ شخصی در اطراف تهران هستید؛ بهتر است سری به ویلا ارزان در تهراندشت بزنید. در این مقاله به بررسی شهر زیبای تهران دشت و قیمت زمین در تهراندشت، خرید ویلا در تهراندشت و سایر مسائل مرتبط خواهیم پرداخت.

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال حکم کمیته اخلاق در ارتباط با پرونده تخلفات رئیس معزول فدراسیون فوتبال را تایید کرد.

داوود شهرکی گفت: معدن مس و طلای جانجا در سیستان و بلوچستان وارد مرحله میدانی و ارزیابی زیست محیطی شده است.