سه‌شنبه 17 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

رئیس اتاق تعاون خراسان جنوبی گفت: مهم‌ترین برنامه اتاق تعاون برای پیشرفت فناوری و نوآوری در مشاغل تعاونی به جهت اشتغال‌آفرینی استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق در این زمینه است.

ایوب کرد گفت: حجم مبادلات اقتصادی اعم از صادرات، واردات و ترانزیت در پایانه های مرزی شمال استان در 2ماهه نخست سالجاری به 365 هزار و 873تن کالا رسید.

جشنواره فیلم کن 2022 با معرفی برندگان این دوره به کار خود خاتمه داد و فیلم «برادران لیلا» ساخته سعید روستایی از جوایز اصلی این رویداد بی‌نصیب ماند.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی بامری بیانیه گام دوم انقلاب را منشوری کامل و جامع از سوی مقام معظم رهبری برای پیشرفت های همه جانبه دانست.

امین رضوانی با تأکید بر اینکه دولت عزم ملی برای تقویت زیر ساخت های جنوب استان کرمان داشته باشد، گفت: مشکلاتی در زمینه های مختلف در مناطق جنوب وجود دارد و از دولت، مسئولان و به ویژه وکیل مردم در خانه ملت می خواهیم تا رایزنی هایی برای بهبود شرایط و یک بار برای همیشه در این مناطق داشته باشند.

همخوانی سرود سلام فرمانده عصر امروز توسط بیش از15هزار نوجوان دهه نودی یزد در حسینیه تاریخی امیرچقماق یزد برگزارشد.

عصر امروز همخوانی سرود سلام فرمانده با حضور ابوذر روحی و خیل عظیم نوجوانان دهه نودی یزد در میدان تاریخی حسینیه امیرچقماق برگزار شد.

سید محمود حسینی‌پور استاندار مازندران به همراه معاونین و مدیران ستادی استانداری و 50 مدیرکل دستگاه‌های اجرایی برای بررسی مسایل و مشکلات گلوگاه به این شهرستان محروم سفر کرد.

نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز یکشنبه به «مسجدالاقصی» یورش برده و معتکفین در صحن «القبلی» را محاصره کردند.

بر اساس آخرین گزارش مرکز اروپایی پیشگیری و کنترل بیماری، تعداد جهانی موارد آبله میمونی از 200 مورد فراتر رفته و افزایش روزانه در 21 کشور ادامه دارد.

کامالا هریس معاون رئیس جمهوری آمریکا روز شنبه در مراسم خاکسپاری یکی از قربانیان تیراندازی در فروشگاهی در شهر بافلو در ایالت نیویورک با بیان اینکه کشورش با اپیدمی نفرت مواجه است، خواستار سلاح های تهاجمی شد.

همزمان با گفتگوی تلفنی وزرای خارجه رژیم صهیونیستی و آمریکا درباره ایران، هیأتی عالی‌رتبه از تل‌آویو برای مباحثه درباره مسائل مشابه از جمله نشست شورای حکام آژانس اتمی به واشنگتن می‌رود.

معاون دفتر سیاسی حماس اظهار داشت که مردم ما خود را برای نبردی نزدیک برای شکست اشغالگری و پاکسازی اماکن مقدس آماده می‌کنند.

رئیس سابق اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی می‌گوید تهران از زمان فروپاشی توافق به قابلیت‌های جدید بی‌سابقه‌ای رسیده است و واقعیت امروز کاملاً با سال 2015 متفاوت است.

اتحادیه اروپا در واکنش تکراری به جنایت صهیونیست ها، نسبت به ترور یک کودک فلسطینی اعلام کرد که شوکه زده شده است.

شهروندان فلسطینی در منطقه بیت الحم در اعتراض به شهادت رسیدن یک نوجوان 14 ساله دست به اعتصاب زدند.